Przetłumaczenie prostych zdań

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Bardzo proszę o przetłumaczenia na język nimiecki tych znań. Myślę, że są one bardzo proste, ale jestem bardzo początkująca, a nie mogę sobie pozwolić na zrobienie błędu w ich pisowni, tak więc bardzo proszę o pomoc. :-)
1. Dziękujemy za uwagę!
2. W Monachium można zobaczyć:
3. W Monachium ludzie lubią jeść: (lub Ulubionymi potrawami monachijczyków jest:)
4. Monachium jest stolicą Bawarii.
5. Z ... do Monachium jest 1200 km.
1. Wir bedanken uns für Ihre Aufmerksamkeit!
2.In München kann man sehen:
3.In München ißt man gern:
4.München ist die Landeshauptstadt des Freistaates Bayern.
5.Von... zu München sind 1200km.
Dziękuję bardzo serdecznie! :-)
Bayern ist ein Bundesland ,nicht unabhänngig nich frei
Die Lieblingsgerichte der Münchner
diego-baba! Zurück in die Schule! Und nerv nicht! Ich bin in Bayern und obige Übersetzung ist OK, kapiert? Kommst du zu mir, dann zeige ich dir alles Freie, das in Bayern so gibt. Freies Bayern und freien Sex. Hinsetzen und studieren über Bayern! Saupreiss, du...
bongo to odpowiedz mi dzieciaczku co to takiego jak Bundesverfassungsgericht in Karlsruhe? Berlin Haupstatd von Deutschland i wszystkie Gesetze sa zatwierdzane w Berlinie,zaden Bundesland nie moze sam wypowiedziec wojny itd.zaden bundesland nie jest wolny i niezalezny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
chyba cos ci sie w tej lepetynie pomieszalo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!