Pomoc z tłumaczeniem

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam
Jestem po szkole zawodowej, i od tego roku zapisałem się do liceum zaocznego. Nigdy w życiu nie uczyłem się niemieckiego i w tym języku potrafię powiedzieć max 4 słowa, a mam do napisania pracę kontrolną na ok. 120-150 słów. I dlatego proszę o pomoc.

Tematy:
1. Opisz swojego przyjaciela/przyjaciółkę (może być wymyślony), ujmując w tekście zainteresowania, cechy charakteru i wygląd zewnętrzny.
2. Napisz dokąd chciałbyś wyjechać na urlop i dlaczego.

Prosiłbym bardzo o pomoc, ponieważ bez tej pracy nie zaliczę przedmiotu :(
Pracę muszę oddać do niedzieli.

Pozdrawiam serdecznie,
Webastoify
edytowany przez Webastoify: 14 lis 2012
Chętnie bym Ci pomógł, ale niestety jestem początkujacy z niemieckiego. - Tego pięknego języka. Mogę Cię pocieszyć, że znam więcej niż cztery słowa. Jeśli miałbym napisac to napisałbym tak:

Ad1

Mein freund heißt Hans Gruben. Er ist sehr nett. Er ist hoch und drollig. Seine Augen sind blau und seine Haare sind schön. Ich mag sehr ihm. Er interessiert sich für Sport und er joggt. Er spielt gern Fußball und von Zeit zu Zeit spiele ich mit ihm. Überdies, er mag teuer Kleidung kaufen.

Er ist nett, denn hilft er seine Großmutter. Viele Leute mögen ihn sehr. Überdies führt er ihr Hund einmal pro Tag aus.
edytowany przez calf: 14 lis 2012
Cytat: calf