Tłumacznie! PILNE!

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Potrzebuję dokładnego tłumaczenia tekstu z książki, bradzo pilne, prosze o pomoc!
Ich heiße Nick und gehe in die 9. Klasse des Gymnasiums Eppendorf. Mein Lieblingsfach ist Sport. In der Schule haben wir nur 3 Stunden Sport in der Woche. für mich ist das aber zu wenig, weil ich sehr gern Sport treibe. Im Unterricht spielen wir oft Fubball und Basketball, manchmal auch Tischtennis. Ich spiele lieber Volleyball oder Handball. Im Winter haben wir Sport nicht nur in der Sporthalle, sonder auch im Eisstadion. Dort spielen wir Eishockey oder laufen Schlittschuh. Die Madchen in meiner Klasse spielen lieber Volleyball oder Badminton. Się machen auch mehr Leichtathletik. Sie turnen, laufen und uben Hoch- und Weitsprung. Die Besten von uns nehmen an Wettkampfen und Meisterschaften teil. Zuerst musseb wir aber die Schulmei sterschaft gewinnen, Morgeb spielen wir das Handball spiel gegen die 9a. Ich hoffe dass wir diesmal gewinnen. Vor zwei Monaten haben wir das Fusball spiel leider null zu vier verloren. Damals haben wir aber gegen die 9c gespielt. Morgen sind unsere Chancen grober, weil wie di Besten im Handball.
już tłumaczę, poczekaj chwilę
ok : )
ja też. Jezu, ale to pilne!
Ale... co to Fubball? No, kurde... Jakoś po NIE-miecku!
edytowany przez irkamozna: 18 kwi 2013
Cytat: irkamozna
...a, kogo to wszystko dzisiaj obchodzi? Pfffft!