Krótki e-mail o reklamacji..POMOCY!!

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

31-51 z 51
| następna
Nie wiem, może liczę trochę na cud, że go stamtąd wypieprzą. Wiem, okropna jestem. Ale to nie ja, to życie!
Nie złożę na staż. Niech się dzieje co chce, bo za granicę jadę. Tak ostatecznie postanawiam.
No i dalej nie wiem czy dobrze robię.;/
Siedź ty lepiej w Pcimiu.
Ale to najrozsądniejsze wyjście z tej sytuacji. Dalej będę sama.
A tego "zu" jak nie rozumiałam, tak rozumieć dalej nie będę.
Cytat: gosia465
Am 28.023.2014 kaufte ich mir ein Notebook, Lenovo Y510p. Das Notebook wurde durch den Verkäufer empfohlen. Das Aussehen und die Leistung zu diesem Preis gefiel mir. Die Kaufbestätigung war die Garantierechnung. Eine Woche nach dem Kauf zeigte sich auf dem Notebook-Bildschirm kleiner roter Punkt. Ich werde das Problem (dem Verkäufer) vorlegen und bitte um das Reklamationsformular/das Beschwerdeformular bitten.

Pogrubiony tekst jest niepoprawny lub - stosując twoją terminologię - Niemiec by tak nie powiedział.
gosiaczku, nie wierz Bolowi ani słowa. On tylko probuje.
Ja swoje wiem, i swoje osiągnę! Co by to nie było.. Ok pora wstać, coś oglonąć. Miłego dnia!
Ich grille heute den Frühling an.
Cytat: niuniel
gosiaczku, nie wierz Bolowi ani słowa. On tylko probuje.

No nieeeeeee, tak nie wolno. A ty Gosia się nie mondruj tylko marsz się uczyć. Na tej stronie: http://lickthisapp.com/
Nie wolno to się odzywać co trzy dni z jakąś nikomu niepotrzebną bzdurą.
Ty mi tu nie marszuj bojku, bo jak ja cię marsznę to się zesrasz w poryy!
i jeszcze jedno . Niemiec by tak nie powiedział/napisał na pewno, czy po mojemu, czy po twojemu. Bo to reklamacja, a na reklamacje jest prawidłowy formularz pisma, często gotowe, jak i w Polszy. A, tą swoją pewność siebie, to możesz sobie w dupę wsadzić i tak gówno wiesz!!!
renia, Władek się rozbestwia!
Cytat: gosia465
i jeszcze jedno . Niemiec by tak nie powiedział/napisał na pewno, czy po mojemu, czy po twojemu. Bo to reklamacja, a na reklamacje jest prawidłowy formularz pisma, często gotowe, jak i w Polszy. A, tą swoją pewność siebie, to możesz sobie w dupę wsadzić i tak gówno wiesz!!!

gdyby twój niemiecki był na takim poziomie jak twój polski, to już byś się dogadała z niemieckojęzycznym przedszkolakiem... tak przypuszczam, nie jestem tego pewien.
Człowieku idź na szczaw, albo rybki łowić.. żeby takich rzeczy nie wiedzieć, wstyd! A, zreszto nie chce mi się z tobą gadać, bo nie mam ochoty i czasu na to!
gosiaczku, dzisiaj o 13:00 stoi nowy wpis demaskujący wysadzenie MP w powietrze.
Dział "O portalu".
Możesz się tam wyżyć przy tej okazji, reniu.
ale oni mają tam teraz "pełną" moderację, czyli cenzura na 360 Volt. To potrwa, bo Adminy, to też ciołki.
Reklamation eines Notebook

Sehr geehrte Damen und Herren,

am 28. Februar kaufte ich bei der Firma

AAAAAAAAA
Straße; Nr.
D 10115 Berlin

ein Notebook, "Lenovo Y510p". Rechnungsnummer: ??????? Garantiescheinnummer: ????????

Eine Woche nach dem Kauf zeigte sich auf dem Notebookdisplay ein kleiner roter Punkt. Er ist noch nicht sehr groß, jedoch habe ich eine Sorge, dass er größer werden und damit noch störender werden wird. Auch wenn ich das Notebook aus- und wieder einschalte, bleibt dieser Punkt immer an der gleichen Stelle und verschwindet nicht mehr aus dem Notebookdisplay.

Aus diesem Grund nehme ich mein gesetzliches Recht auf Gewährleistung in Anspruch und fordere Sie auf, das Notebook mit der Fabrikummer ???? bis zum 28. März 2014 bei mir abzuholen und für die Zeit der Mängelbehebung ein Ersatzgerät kostenlos zur Verfügung zu stellen.

Sollte eine Mängelbehebung nicht möglich sein, erwarte ich neues Ersatzgerät.
Bitte rufen Sie mich für eine Terminvereinbarung an. Meine Tel.nr.: 0000/ 1111111

Mit freundlichen Grüßen
...
Cytat: gosia465
Reklamation eines Notebooks

Sehr geehrte Damen und Herren,

am 28. Februar kaufte ich bei der Firma

AAAAAAAAA
Straße; Nr.
D 10115 Berlin

ein Notebook, "Lenovo Y510p". Rechnungsnummer: ??????? Garantiescheinnummer: ????????

Eine Woche nach dem Kauf zeigte sich auf dem Notebook Display ein kleiner roter Punkt. Er ist noch nicht sehr groß, jedoch habe ich eine Sorge befürchte ich, dass er größer werden und damit noch störender werden sein wird. Auch wenn ich das Notebook aus- und wieder einschalte, bleibt erscheint und leuchtet dieser Punkt immer an der gleichen Stelle und verschwindet nicht mehr aus dem Notebookdisplay.

Aus diesem Grund nehme ich mein gesetzliches Recht auf Gewährleistung in Anspruch und fordere Sie auf, das Notebook mit der Fabrikummer Seriennummer/Produktnummer ???? bis zum 28. März 2014 bei mir abzuholen und für die Zeit der Mängelbehebung ein Ersatzgerät kostenlos zur Verfügung zu stellen.

Sollte eine die Mängelbehebung nicht möglich sein, erwarte ich den Umtausch gegen ein neues Notebook Ersatzgerät.
Bitte rufen Sie mich für eine Terminvereinbarung an. Meine Tel.nr.: 0000/ 1111111

Mit freundlichen Grüßen
...
Temat przeniesiony do archwium.
31-51 z 51
| następna

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie