Pomoc w tłumaczeniu tekstu

Temat przeniesiony do archwium.
Witam,
bardzo proszę o pomoc w sprawdzeniu przetłumaczonego tekstu. Tłumaczony za pomocą internatowego translatora, dlatego będę bardzo wdzięczna za sprawdzenie jego poprawności

oto co chciałam przetłumaczyć:
Jestem studentką pedagogiki ze specjalnością doradztwo zawodowe i personalne. Obecnie studiuje na pierwszym roku studiów magisterskich. Jestem członkiem studenckiego koła naukowego. W ramach koła naukowego organizujemy różne akcje charytatywne oraz spotkania z ciekawymi osobami. Spośród zajęć akademickich najbardziej interesuje mnie psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi. W przyszłości chciałabym procować jako doradca zawodowy bądź specjalista do spraw rekrutacji.

oraz to co mi wyszło:
Ich bin ein Student der Pädagogik mit einer Spezialisierung in der Berufsberatung und persönlich. Derzeit ist sie im ersten Jahr der Meister zu studieren. Ich bin ein Mitglied der Studenten wissenschaftlichen Kreis. Im wissenschaftlichen Kreisen organisieren wir verschiedene Wohltätigkeitsveranstaltungen und Treffen mit interessanten Menschen. Unter den wissenschaftlichen Aktivitäten am meisten interessiert, Psychologie und Personalmanagement. Ich möchte in Zukunft Arbeit als ein Berufsberater oder Spezialisten für die Rekrutierung.
mamy poprawiać internatowego transratola?
raczej studentkę, której nic się nie chce
Nie chodzi mi o napisanie tekstu ale o sprawdzenie czy nie popełniłam jakiś znaczących błędów. Tekst nie jest w całości tłumaczony z translatorem, cześć pisałam sama. Niestety, mój niemiecki jest na słabym poziomie, dlatego poprosiłam o pomoc.
Cytat: domi93s
Nie chodzi mi o napisanie tekstu ale o sprawdzenie czy nie popełniłam jakiś znaczących błędów. Tekst nie jest w całości tłumaczony z translatorem, cześć pisałam sama. Niestety, mój niemiecki jest na słabym poziomie, dlatego poprosiłam o pomoc.
którą część piałaś sama? Pierwszą, czy drugą?