sensowna nazwa watku

Temat przeniesiony do archwium.
Der Rausschmiss bei den Blue-Man´s dauert an. Gestern hat man einen wieder herausgeschmissen. Sein Verbrechen war "Infragestellung" der Hilfe vom Admin. Dabei hat der Admin (dieser Jezus mit der Glatze) die Korrekturen als eigene genommen und danach zum Besen gegriffen.
Dadurch ist das Neiveau absolut nicht gestiegen, da die neuen Helfer absolut keine Ahnung von der Sprache haben, aber helfen tuen sie ungebremst fleissig. Diese Wissenstresistenz hat in letzter Zeit bei den Nachbarn enorm zugenommen. Man beobachtet auch massive Einnistung der Blueman- Pokemons. So genannte Verseuchung. Auch czaplicka und kasia zweifeln schon an sich selbst.
Dazu nich unser Admin war gestern sicher auf Klebstoff. Alle gestrigen Einträge sind weg. Der arme Knopf muss ja noch im Forum Weihnachtsputzete machen?
Hätte er die Diego zum Moderator gemacht, hätten wir hier schon längst eine angenehme Ruhe und kulturell gehobenes Klima.
edytowany przez hammel: 17 gru 2010
Cytat: hammel
Der Rausschmiss bei den Blue-Man´s dauert an. Gestern hat man einen wieder herausgeschmissen. Sein Verbrechen war "Infragestellung" der Hilfe vom Admin. Dabei hat der Admin (dieser Jezus mit der Glatze) die Korrekturen als eigene genommen und danach zum Besen gegriffen.
Dadurch ist das Neiveau absolut nicht gestiegen, da die neuen Helfer absolut keine Ahnung von der Sprache haben, aber helfen tuen sie ungebremst fleissig. Diese Wissenstresistenz hat in letzter Zeit bei den Nachbarn enorm zugenommen. Man beobachtet auch massive Einnistung der Blueman- Pokemons. So genannte Verseuchung. Auch czaplicka und kasia zweifeln schon an sich selbst.
Dazu nich unser Admin war gestern sicher auf Klebstoff. Alle gestrigen Einträge sind weg. Der arme Knopf muss ja noch im Forum Weihnachtsputzete machen?
Hätte er die Diego zum Moderator gemacht, hätten wir hier schon längst eine angenehme Ruhe und kulturell gehobenes Klima.

spokoj z toba w zadnym wypadku obserwuje juz od tygodnia co ty wyprawiasz z tymi dziecmi na tym forum i nie mieszam sie bo mi sie nie chce zgubilam karton od butow i nie mam prawie juz kleju
a o kulturze i spokoju nie ma tu mowy
dlaczego usunales themat o Diego?
ci niebiesko czerwoni poprawiacze nie wiedza gdzie w zdaniu prostym nicht stoi
Sie sind der Meinung, dass ich (selbst dafür) verantvortlich bin. - Oni uważają, że jestem odpowiedzialny
oni uwazaja to znaczy sie meinen lub sie denken
jestem odpowiedzialny ich bin verantwortlich
Sie meinen,dass ich verantwortlich bin.
a ten poprawiacz od niebieskich nawymyslal nadodawal rzeczy ktorych w zdaniu nie ma
Nooooo, widac, ze kartonu juz nie masz. Tylko tykwa. Nawet nie rozumisz, co ja fpisauem. Typowo Diegojezus.
napisales ze gdyby ten jezus z lysina zostawil mnie na forum u niebieskich jako moderatora to u rozowych byl by spokoj i kulturalna niveauvolle atmosfera a koto skasowal temat o moim koteczku?
ale dlaczego on to zrobil to temet o moim koteczku najpiekniejszym na swiecie protestuje do reszty mu sie glowie poprzewracalo
ktos musial zglosic te posty do usuniecia tylko kto niech ja go zlapie to oczy mu lub jej wydrapie
Cytat: diego13
napisales ze
Ty mnie nie piernicz, was ich geschrieben habe, weil ich es geschrieben habe. Nur du kannst das ohne Klebstoff gar nicht lesen.
Cytat: hammel
Cytat: diego13
napisales ze
Ty mnie nie piernicz, was ich geschrieben habe, weil ich es geschrieben habe. Nur du kannst das ohne Klebstoff gar nicht lesen.

teraz jestem w domu i pare razy przeczytalam i zrozumialam ale mysle ze tak jak jest jest dobrze weiter so
Cytat: hammel
Cytat: diego13
napisales ze
Ty mnie nie piernicz, was ich geschrieben habe, weil ich es geschrieben habe. Nur du kannst das ohne Klebstoff gar nicht lesen.

postaram sie o nowy karton i wiecej kleju
Pokemony teraz spiom snem sprawiedliwych. Dopiero w niedziele po poludniu sie zacznie, bo sobie przypomnom,ze trzeba odrobic lekcje, wiec daj sobie spokoj z klejem. Szkoda tego wspanialego tworzywa na takie bzdury.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Brak wkładu własnego