Moko - der Artikelexperte :)

Temat przeniesiony do archwium.
31-60 z 111
Cytat: diego13
koslawe

Bemüh Dich nicht, die Dame, der dieser Text gehört, hat ihn eingereicht und soeben erfolgreich C1 bestanden: quod erat demonstrandum
Cytat: Mokotow
Cytat: diego13
koslawe

Bemüh Dich nicht, die Dame, der dieser Text gehört, hat ihn eingereicht und soeben erfolgreich C1 bestanden: quod erat demonstrandum

a kto to potwierdzil a wiesz jaki poziom ma C1
Cytat: diego13
wiesz jaki poziom ma C1

etwa 1.000.000 Mal höher als Deins...
C1 zdaja ludzie na twoim lub jeszcze nizszym poziomie
Cytat: diego13
wiesz jaki poziom ma C1

etwa 1.000.000 Mal höher als Deins...

Das Goethe-Zertifikat C1 setzt ein weit fortgeschrittenes Sprachniveau voraus. Es entspricht der fünften Stufe (C1) auf der sechsstufigen Kompetenzskala des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens für Sprachen.

Potwiedzenie na naszej stronie...
edytowany przez Mokotow: 18 sty 2011
Cytat: Mokotow
Cytat: diego13
wiesz jaki poziom ma C1

etwa 1.000.000 Mal höher als Deins...

akurat jestes w stanie ocenic to
diego, beschäftige dich lieber mit der neuen Famillie (Schweine) und deinen Zwillingen! De ganze Welt lacht darüber.
Moko, beteilige dich sinnvoller, bitte.
edytowany przez zochama: 18 sty 2011
Cytat: Mokotow
Cytat: diego13
wiesz jaki poziom ma C1

etwa 1.000.000 Mal höher als Deins...

Das Goethe-Zertifikat C1 setzt ein weit fortgeschrittenes Sprachniveau voraus. Es entspricht der fünften Stufe (C1) auf der sechsstufigen Kompetenzskala des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens für Sprachen.

Potwiedzenie na naszej stronie...

najwazniejsza forma jest sluchanie i analizowanie textu
Cytat: zochama
diego, beschäftige dich lieber mit der neuen Famillie (Schweine) und deinen Zwillingen! De ganze Welt lacht darüber.

moja rodzina z tym tu balaganem nie ma nic wspolnego i zostaw moje dzieci w spokoju
Wenn du dich nicht beruhigst, dann wir alles über dich veröffentlicht, was die Welt schon zum Lachen bringt.
Cytat: diego13
Cytat: Mokotow
Cytat: diego13
wiesz jaki poziom ma C1

etwa 1.000.000 Mal höher als Deins...

Das Goethe-Zertifikat C1 setzt ein weit fortgeschrittenes Sprachniveau voraus. Es entspricht der fünften Stufe (C1) auf der sechsstufigen Kompetenzskala des Gemeinsamen europäischen Referenzrahmens für Sprachen.

Potwiedzenie na naszej stronie...

najwazniejsza forma jest sluchanie i analizowanie textu

a nie wypocenie takiego textu jak ten
sluchanie i analizowanie i odpowiedzi na pytania dotyczace textu
to jest najwazniejsze a twoje wypociny mogly jej zanizyc ocene
jeszcze nie slyszalam zeby ktos nie zdal wszyscy zdaja taka jest zasada jak sie placi za cos
Cytat: zochama
Wenn du dich nicht beruhigst, dann wir alles über dich veröffentlicht, was die Welt schon zum Lachen bringt.

ja tez mam twoja poczte i tez ja tu zamieszcze
Cytat: diego13
Cytat: zochama
Wenn du dich nicht beruhigst, dann wir alles über dich veröffentlicht, was die Welt schon zum Lachen bringt.

ja tez mam twoja poczte i tez ja tu zamieszcze

Cytat: zochama
Wenn du dich nicht beruhigst, dann wir alles über dich veröffentlicht, was die Welt schon zum Lachen bringt.

prosze bardzo moko juz to zrobil
a samemu z siebie sie posmiac to tez sztuka
Moko hat gar nichts getan und ich haue echt gut zu. Luder, du! Vonwegen Rodowity Hannes! Nix ist es!
edytowany przez zochama: 18 sty 2011
Cytat: zochama
Wenn du dich nicht beruhigst, dann wir alles über dich veröffentlicht, was die Welt schon zum Lachen bringt.

no co jest zaczynaj bongo
Willst du das wirklich? Wart ab. So deppert kannst nur du sein. Kitty!
edytowany przez zochama: 18 sty 2011
Cytat: zochama
Moko hat gar nichts getan und ich haue echt gut zu. Luder, du!

podal dane ktorych nie powinnien podawac i jeszcze mnie atakuje prosze bardzo a ty sie lepiej nie mieszaj
Cytat: zochama
Willst du das wirklich? Wart ab. So deppert kannst nur du sein. Kitty!

mnie mozesz obrazac ile chcesz bo ja ci moge odpowiedziec moja rodzina nie ma nic z tym wspolnego i jak bedziesz za daleko zachodzil to przywolam cie do porzadku ja nic moko nie zrobilam od poczatku zwalczal mnie wiec niech uwaza
Ich mische mich doch ein, weil du deppert bist und du willst es wirklich, dass man die ganze Scheisse über dich veröffentlicht. Dann wird es nichts von der schönen Blondine mit einem Rodowitym Juden an der Brust. Weil das alles eine Lüge ist, Kitty. Es ist dir nur der Kater geblieben. Nach Alkohol.
Diego, Moko cię przeprosił, chociaż nie miał za co, a ty sama byłaś tak inteligentna, że podałaś znowu te dane dla wszystkich, wklejając je ostatnio. Brak słów na taką głupotę.
Cytat: zochama
Moko hat gar nichts getan und ich haue echt gut zu. Luder, du! Vonwegen Rodowity Hannes! Nix ist es!

naisalam juz raz zostaw moja rodzine w spokoju hannes nie ma nic z tym wspolnego i nie chce miec nic z tym wspolnego
Cytat: zochama
Ich mische mich doch ein, weil du deppert bist und du willst es wirklich, dass man die ganze Scheisse über dich veröffentlicht. Dann wird es nichts von der schönen Blondine mit einem Rodowitym Juden an der Brust. Weil das alles eine Lüge ist, Kitty. Es ist dir nur der Kater geblieben. Nach Alkohol.

no chyba cos ci sie pomylilo ale pokazuj i pisz co chcesz o mnie ja wiem kim jestem
Glücklich verheiratet,was? Mit einem Rodowity, was? Er kann uns was zeigen, was? Und was mag er? Eigentlich? Dich, sicher neme. Und die 4 kleine gefleckte Ferkel in der neuen Famillie?
Wir wissen auch, wer du wirklich bist. Ein Alki! Und ein Lügenbeutel!
Cytat: zochama
Ich mische mich doch ein, weil du deppert bist und du willst es wirklich, dass man die ganze Scheisse über dich veröffentlicht. Dann wird es nichts von der schönen Blondine mit einem Rodowitym Juden an der Brust. Weil das alles eine Lüge ist, Kitty. Es ist dir nur der Kater geblieben. Nach Alkohol.

masz racje ty wiesz wszystko najlepiej nawet Diego uciekl bo nie wytrzymywal zapachu alkoholu
Cytat: zochama
Wir wissen auch, wer du wirklich bist. Ein Alki! Und ein Lügenbeutel!

masz racje zlapales mnie na goracym uczynku
Cytat: zochama
Wir wissen auch, wer du wirklich bist. Ein Alki! Und ein Lügenbeutel!

cos jeszcze no dalej pisz
Temat przeniesiony do archwium.
31-60 z 111

« 

Pomoc językowa

 »

Inne