Na co zwracać uwagę?

Temat przeniesiony do archwium.
Jestem uczniem 2 liceum( klasa z rozszerzonym niemieckim 8h tyg.). Chciałbym w przyszłym roku spróbować sił na olimpiadzie z języka niemieckiego. Robiłem przykładowe testy i mój średni wynik to 40-50%, więc nie jest to dużo, gdyż potrzeba minimum 85%. Na co zwracać dużą uwagę podczas nauki pod olimpiadę, bo nie ukrywajmy- nie jest to taka naturalna nauka. Co słuchać, oglądać, czytać itd Póki co bardzo dużo czytam- niemieckie książki, gazety, piszę z rodowitymi niemcami, oglądam niemieckie wiadomości, filmy, vlogi oraz robię jak najwięcej gramatyki. Czy pójść juz teraz do nauczyciela niemieckiego? Na wakacje jadę na 3 miesiące do Niemiec do pracy( będę pracował z Niemcami) Przy tak dużej nauce jestem w stanie przejść dalej? Wiele osób mnie będzie krytykować, ale po prostu już sam nie wiem co robić :D. Dziękuję za odpowiedzi.
Oto odpowiedź:
napisz to wszystko po mniemniecku, aby zobaczyć co umiesz i doradzić.

W Niemczech nie możesz powiedzieć Niemcowi, że masz 40-50%.
Powiedzieć możesz, ale nawet, jak powiesz 85% - nic nie zdziałasz.
TV, YT i koleżanka z Austrii już nie pomagają?
Jasne, kobieto?
edytowany przez heniekh: 14 lut 2019
W twoim tempie, to matura ciebie przegoni. Nie przepracuj się, kobieto.