Sprawdzenie ćwiczenia

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! Jestem bardzo słaby z niemieckiego. Proszę o sprawdzenie ćwiczenia:

Uzupełnij wpisy na forum internetowym podanymi wyrazami:
Englischkenntinisse, Moglischkeit, Freizeit, Lernen, Entscheidung, Medizinstudium, Beruf (2x), Praktikum, Zukunftsplane, Studium

Iris:Kurz vor dem Abi denke ich immer haufiger an die Zukunft. Mich wurde interessieren, welche_Entscheidung_ihr habt. Was ist fur euch wichtig, was nicht.

Eva:Nach dem Abi michte isch zuerst nach Schottland oder Irland fur 2-3 Jahre, dann_Lernen_-am besten in England,_Studium_und schleBlish Start in den_Beruf_.Brussel ist mein Ziel. Ich mochte Dolmetscherin werden. Dazu sind naturlich perfekte_Englischkenntnisse_von besonderer Bedeutung. Inwichtig ist fur mich wo ich wohne. Hauptsache irgendwo in Europa.

Kai:_Zukunftsplane_habe ich schon vor Jahren getroffen. Fur mich war es immer klar - nur_Medizinstudium_.Ich mochte als Kinderarzt in einem Krankenhaus arbeiten. In dem_Beruf_ist peramentes_Praktikum_besoners wichtig. Aber am wichtigsten ist die_Moglichkeit_, Kinder zu retten, ihnen zu helfen. Idealistisch? - vielleicht schon, aber so denke ich. Auf viel_Freizeit_ und viel Geld kann ich ruhig verzichten.
myszko, z odpisywania też bardzo słaby.
A, już 2 mieshonce u nash!
możesz jaśniej?
od tekstu, po uzupełnienie, źle.. myszko
edytowany przez Zaubertrick: 27 lut 2016
Poprawię co będę mógł, ale żeby od razu przezywać? Co to za kultura?
hamstfo, myszko, hamstfo
1) Kurz vor dem Abi denke ich immer häufiger an die Zukunft. Mich würde interessieren, welche Zukunftsplane ihr habt. Was ist für euch wichtig, was nicht.

2) Nach dem Abi möchte ich zuerst nach Schottland oder Irland für 2-3 Jahre, dann Studium -am besten in England, Praktikum und schließlich Start in den Beruf. Brüssel ist mein Ziel. Ich möchte Dolmetscherin werden. Dazu sind natürlich perfekte Englischkenntnisse von besonderer Bedeutung. Unwichtig ist für mich, wo ich wohne. Hauptsache irgendwo in Europa.

3) Beruf habe ich schon vor Jahren getroffen. Für mich war es immer klar - nur Medizinstudium. Ich möchte als Kinderarzt in einem Krankenhaus arbeiten. In dem Lernen ist permanentes Moglichkeit besonders wichtig. Aber am wichtigsten ist die Entscheidung, Kinder zu retten, ihnen zu helfen. Idealistisch? - vielleicht schon, aber so denke ich. Auf viel Freizeit und viel Geld kann ich ruhig verzichten.

Już poprawiłem tekst, pisałem szybko i dlatego były błędy. Co do uzupełnienia to zrobiłem jak umiałem.
Cytat: szakul34
In dem Lernen ist permanentes Moglichkeit besonders wichtig.
da hast du recht!
I tylko to jest dobrze?!
To jest ostatnio najlepsze!
Nie rozumiem. Może Pan po polsku pisać albo... jaśniej?
Uwaga piszę po polsku, albo jaśniej:
- Co oznacza to właśnie zdanie?
- Co oznacza po polsku?
Kapito Pan Łukasz?
edytowany przez heniekh: 28 lut 2016
Nie wiem co oznacza permanentes, bo jeśli oznacza to "stały" to zdanie jest bezsensu, ale nie wiem co tam można wstawić
edytowany przez szakul34: 28 lut 2016
Pan Łukasz i po polsku nie rozumi?
Pytam po raz ostatni:
- co znaczy to zdanie po polsku? (nawet bez "permanentes")
Lukasz idz na basen! Odprez sie.. Taka ciagla od wczoraj nauka jest nie wskazana..
Takie moje tłumaczenie: W nauce możliwość jest szczególnie ważna.
Cytat: Zaubertrick
Taka ciagla od wczoraj nauka jest nie wskazana..

Nie jest wskazana, ale jest wymagana :)
Ostry jesteś! Podoba mi się. Tylko tak można się czegoś nauczyć.

Kolejne pytania postawione po polsku:
- jaką możliwość masz na myśli?
- jak pisze się "możliwość"?
- jakiego rodzaju jest "możliwość"?

Dla wyjaśnienia (pomogłem sobie tutaj zgubionym słownikiem):
- szczególnie = besonders, vor allem, ungewöhnlich

Ogólnie:
Nie zmieniaj tekstu oryginalnego. Musisz przecież tylko wsadzić właściwe klocki do właściwej dziurki.
To wiedzą już dwuletnie dzieci.

Dodaj gazu, bo robi się nudne.
edytowany przez heniekh: 28 lut 2016
Temat przeniesiony do archwium.