Prosze o sprawdzenie - kawałek listu

Temat przeniesiony do archwium.
Poziomem nikogo nie zaskocze, ale chciałbym sprawdzić czy dobrze napisałem. W niektórych miejscach skróce tekst, bo jest banalnie prosty.
"...na urlopie poznałem wielu nowych przyjaciół, miedzy innymi Mathiasa i Judith. (...) Z nimi biegałem codziennie godzine po plaży dla zdrowia, także codziennie jeździliśmy na rowerze po drogach, ponieważ ruch (samochodowy) był mały. Często z Mathiasem leżałem na plaży, poniewaz obaj lubimy leżeć na słońcu , także razem chodzilismy na siłownie, ponieważ chcemy dobrze wyglądać i imponowac sylwetką. Z Judith i Mathiasem zwiędziłem wsyłe i poznałem wszystkie (jej-wyspy) tajemnice. Jednak najbardziej podobała mi się ostatnia dyskoteka. Bawiłem się jak nigdy w życiu. Myśle, że napewni następne wakacje spędze z Judith albo Mathiasem."

W miejscach gdzie trzeba było użyć czasu przeszłego dawałem tylko i wyłącznie Imperfekt, ale przez to mogą być błędy, z resztą sami sprawdzcie. Wiem, że to troche chaotycznie i w ogóle jest napisane, ale cóż dopiero sie ucze - 1 klasa jez-hum w LO.

"...im Urlaub lernte kennen ich neue Freunde, unter anderem Mathias und Judith. (...) Mit ihnen lief ich eins Stunde pro Tag am Strand für Gesundheit, auch täglich führen wir auf der Straßen Rad, weil der Straßenverkehr war klein. Oft lag ich mit ihn am Strand, weil beide mögen in der Sonne liegen, auch zusammen gegangen im Kraftwerk, denn wir möchten gut aussehen und imponieren die Figur. Mit Judith un Mathias besuchte ich der Insel und ich lernte kennen alles Geheimnisse. Eigentlich gefallte mich letzte Disco. Ich ämusirte mich, so wie nie im Leben. Ich denke, dass ich werde sicherlich nächster Sommer mit Judith oder Mathias verbringen."
Tylko nie śmiejcie sie jeśli są straszne błedy... :)
Za pomoc z góry dzieki
No prosze was... bardzo mi to jest potrzebne na poniedziałek.
czy ten list jest taki trudny, czy popełniłem mnóstwo błędów, że nikt nie chce mi sprawdzić i poprawić?
im Urlaub lernte ich neue Freunde kennen, unter anderem Mathias und Judith. (...) Mit ihnen joggte ich am Strand eine Stunde pro Tag für Gesundheit, auch fuhren wir täglich auf den Straßen Rad, weil der Straßenverkehr klein war. Oft lag ich mit ihm (to musisz sie zdecydowac z kim, czy z chlopakiem czy z dziewczyna) am Strand, weil wir beide in der Sonne liegen mögen, auch sind wir zusammen ins Fitnessstudio gegangen , denn wir gut aussehen und mit der Figur beeindrucken wollten. Mit Judith un Mathias besuchte ich eine Insel und ich lernte alle ihre Geheimnisse kennen. Eigentlich gefiel mir die letzte Disco. Ich amüsierte mich, so gut wie nie in meinem Leben. Ich denke, dass ich auch meine nächsten Sommerferien mit Judith oder Mathias verbringe."
poprawka:
denn wir wollten gut aussehen und anderen mit der Figur beeindrucken
andere
:-)
Dzięki wielkie ;)
Temat przeniesiony do archwium.

 »

Pomoc językowa