pilne proszę o pomoc

Temat przeniesiony do archwium.
bardzo proszę o pomoc potrzebuję przetłumaczenia tego oto tekstu; (Chodzę do 2 klasy technikum hotelarstwa. Bardzo lubię taniec oraz swoich przyjaciół,dlatego też większość swojego czasu spędzam właśnie z nimi. Szybko nawiązuje nowe znajomości,nie boję się wyzwań zawsze stawiam im czoło, jestem samodzielna. Trudno mnie do czegoś zniechęcić. Mam jedną młodszą siostrę Natalie, ma ona 15 lat.Uczęszcza do 3 klasy gimnazjum. Wraz z siostrą mamy wspólne zainteresowania oraz upodobania. Moja siostra większość czasu spędza z koleżankami. Lubimy spędzać wolny czas chodząc na zakupy.)z góry dziękuje za pomoc;)))pzdr
daj maila :)
Ich besuche jetzt die zweite Klasse des hotelgewerblichen Technikums.
Ich mag vor allem tanzen und meine besten/engen Freunde, mit denen ich die/meine meiste Zeit verbringe.
Ich kann ziemlich schnell neue Bekanntschaften, und ich habe gar keine Angst, mich neuen Herausforderungen zu stellen.
Ich bin selbstständig.
Es bedarf große Mühe/Anstrengungen, mich von etwas abzubringen oder zu entmutigen.


Ich habe ein wenig jüngere 15 jähirge Schwestern, Natalie.
Sie besucht im Moment/zurzeit die dritte Klasse eines Gymnasiums.
Wir haben viel gemeinsam. Unsere Interessen und Vorlieben ergänzen sich perfekt.
Meine Schwester, wie ich, verbringt ihre meiste Zeit mit ihren Freundinnen.
Wir verbringen sehr gern unsere jede freie Minute.
Meistens gehen wir in ein Geschäft, einzukaufen oder einfach zu bummeln.

Czekalem na Twojego e-maila, ale sie nie doczekalem, a Twoj tekst dawno byl juz przetlumaczony.

Gruss!
slyszalem ze TY tutaj jestes od tlumaczenia trudnych tekstów?
Czy to jest jeden z nich? Radze poszukac bledow, bo az wstyd...
To nie jest trudny tekst, ale jak ma czekac "Ewigkeit" na twoje tlumaczenie, to ja to juz zrobie.

Ich besuche jetzt die zweite Klasse des hotelgewerblichen Technikums.
Ich mag vor allem tanzen und meine besten/engen Freunde, mit denen ich die/meine meiste Zeit verbringe.