tlumaczenie na jez.niemiecki

Temat przeniesiony do archwium.
WItam,
bardzo prosze o przetlumaczenie na jezyk niemiecki kilku zdan.

Bardzo fajnie wspominam kurs na ktorym bylysmy.Szkoda ze tak szybko sie skonczyl.Moze przyjechalabys do mmnie 20 lipca 2009r?Zorganizuje przyjecie.spedzimy milo czas.Pokaze Ci zdjecia,posluchamy fajnej muzyki.Sprobujesz jak smakuje polskie jedzienie.Na obiad zjemy kotlet z ziemniakami a do tego sok pomaranczowy.Odpisz.Czekam na odpowiedz.Pozdrawiam serdecznie.
Zapewne są tu błędy gramatyczne, więc dobrze by było gdyby to ci jeszcze ktoś sprawdził od strony gramatycznej, ale sens jest zachowany
Tłumaczenie:
Ich bin sehr zufrieden mit einem Sprachkurs. Schade, dass ist dieser Sprachkurs so schnell zu Ende gegangen. Vielleicht wirst du zu mich zu mir den 20.06.09 kommen? Ich werde Party organiesieren. Wir werden sehr nett gemeinsam Zeit verbringen. Wir werden meine Fotos beschauen und gut Musik hören. Du wirst eine polnische Speise schmecken. Zu Mittag werden wir Kotelett mit Kartoffeln essen und Orangesaft trinken.
Ich warte auf Antwort.
Viele herzlichen Grüssen
A może tak: ( zostawię niektóre rzeczy z wypowiedzi poprzedniczki :) )

Ich erinnere mich sehr toll den Kurs, in dem wir teilgenommen haben. Schade, dass er so schnell beendet hat. Vielleicht würdest du zu mir den 20. Juni 2009 kommen?
Ich werde eine Party vorbereiten, und wir werden die Zeit sehr nett miteinander verbringen. Ich werde dir Fotos zeigen und Musik hören. Du wirst eine Gelegenheit haben, polnische Speise zu probieren. Zum Mittagessen werden wir Kotelett mit Kartoffeln essen und dazu Orngensaft trinken.
Ich warte auf deine Antwort.
Herzliche Grüße.

:)
dziekuje slicznie :)

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Brak wkładu własnego