C1 - sesja letnia 2009

Temat przeniesiony do archwium.
Hej,
nie wiem czy to forum jeszcze dziala w taki sposob, ale jak zdawalem pare lat temu FCE, CAE i CPE to uzytkownicy wymieniali sie pomiedzy soba informacjami na temat egzaminu, pytan, trudnosci, itp.
Tak wiec chcialbym zalozyc watek, w ktorym bedzie mozna wymieniac sie takimi doswiadczeniami. Ja podchodze do czesci pisemnej 06.06 i na pewno wrzuce wszystkie informacje i odczucia na temat tego egzaminu. Licze, ze osoby zainteresowane i piszace przede mna zrobia to samo. Moze akurat komus pomoze to lepiej wypasc na egzaminie :)
hallo!
zdajesz 6 czerwca C1?
jesli tak mogbys mi opisac, jak to wyglada tzn jak to dlugo trwa, czesc pisemna, ustna, mniej wiecej ile jest zadan, czas przygotowania do czesci ustnej, jestem zielona, a ja mam egzamin 30 maja!!!!!!!!!

z pewnoscia opisze moje odczucia po egzaminie!!
Czesc pisemna I czyli 3-czesciowe czytanie polaczone z gramtatyka trwa troche dluzej niz godzine (masz 3 zadania: 1) wpisanie odp. slowa w luke na podstawie informacji z tekstu, 2) przypisanie wypowiedzi poszczegolnym osobom na podstawie 4 krotkich tekstow 3) typowe use of german (test a/b/c 10 pyt. z gramatyki, slownictwa i ze wszystkiego).
Czesc pisemna II czyli pisanie to tez wiecej niz godzinka. W czytaniu masz jeszcze przeformulowanie listu formalnego na nie formalny (2 listy, 10 slowek do wstawienia w drugim liscie)
Czesc "listening" 2 zadania: jedno wyp. luk, drugie a/b/c
"Speaking": 2 czesci w pierwszej taki mini vortrag, w 2 dyskusja (czas przygotowania tego mini speacha to okolo 10 minut). Oczywiscie temat daja Ci na egzaminie.
To chyba alles :)
Danke schön!!! ich gucke noch an goeth,
Gdzie zdajesz ten egzamin w Goethe Institut? W Polsce?
ich habe heute ein paar Information von meinem Zertyfikat gekriegt....
schriftliche Prüfung dauert 3 Stunden 35 Minuten
Leseverstehen und Sprachbausteine (100 Minuten)
dann Pause:)
Hörverstehen (55 Minuten)
Schriftlicher Ausdruck (Brief) (60 Minuten)