Alles klar a ZD

Temat przeniesiony do archwium.
Uczę się z podręczników Alles Klar i bardzo mnie interesuje, po ukończeniu której części można przystępować do ZD. B2...?
i dlaczego nikt nie odpowiedzial...? :((
Proszę podaj dokladniej autora tej książki ,jestem zainteresowana ZD
Czy to jest ksiązka z płytą lubą kasetą? Jestem początkującą osobą w ZD
Mam FCE ale nie ZD.
Pozdrawiam\
Autorzy: Krystyna Łuniewska, Zofia Wąsik, Urszula Tworek, Maria Zagórna.
Wydawnictwo: WSiP.
a pytanie ponawiam.
PS. do każdej książki jest płyta CD.
witam!!! nie znam tej książki co podałaś,ja w roku 2006 chcę zdać ZD w Łodzi.przygotowuję się z ksiązki "Fit fur ZD" autorstwa Sabine Dinsel i Moniki Reimann, a także z różowego repetytorium Ewy Rostek, właśnie zamówiłam sobie książkę "Mit Erfolg zum ZD" z serii ćwiczenia i do tego płytę,zamierzam jeszcze dokupić sobie zielone repetytorium E.R. i z tego wszystkiego się przygotowywać.mam nadzieję że to wystarczy i zdam :o)
zapraszam na stronę internetowej niemieckojęzycznej księgarni wysyłkowej
http://www.vers.pl
Dobra jest też Tangram Z i wszystkie tangramy
Moim zdaniem Alles Klar nie za bardzo przygotuje Cie do ZD. To jest poziom pods. i to tylko przy około 3 godzinach nauki języka w tygodniu. Radze zaopatrzyć sie w jakiś podręcznik przeznaczony specjalnie do ZD.
Czy znacie może jakąś dobrą książkę do ćwiczenia Hörverstehen i Mündliche Prüfung? Przygotowuję się sama do ZD i z tymi częściami mam najwięcej problemów. Może są jakieś podręczniki ukierunkowane właśnie na te dwie umiejętności.
Ddobra i tania ksiazka: Zertifikat Deutsch 10 Modelltests, wydawnictwo WSiP, Kośliński, Ostalak, cena koło 40 zł, w www.empik.com mniej, słuchanie na CD i CD-ROM z symulacją 4 różnych egzaminów, rewelacja.
Ja też polecam ten zbiór testów WSIP. Książka bardzo fajna i tania. CD-ROM z testami też super.