abrdzo proszę o pomoc w napisaniu listu formalnego

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Proszęo pomoc w napisaniu listu formalnego!!!!potrzebne jest mi to na jutro a nie moge sobie poradzić w przetłumaczeniu tego co napisałam:((

Proszę o pomoc w znalezieniu mieszkania!
Szanowny Panie Andrzeju Nowak
rok temu zdałam mature z języka niemieckiego z bardzo dobrą oceną. Dostaąłm się na studia w Bremen. Zgłaszam sie do Pana o pomocw znalezieniu dwu pokojowego mieszkania, znajdującego sie blisko uczelni. Zależy mi ayb mieszkanie było wyposażone w łóżko, kuchenkę fotel, stół i półki. Wprowadzić chcę się na początku stycznia. Moje warunki finansowe nie są zbyt dobre i dlatego proszę aby miesięczna opłata nie przekraczała 50€
jezeli zdalas mature z niemieckiego na bardzo dobry to gdzie twoj problem
Tylko za wode i prad placisz juz 50 Euro, a gdzie za czynsz?
Moze zdalas mature z niemieckiego na b.b., ale z praktyczna wiedza to jest kiepsko.

Jak nawet zdolasz sobie napisac Twoj list, to kazdy Cie wysmieje. Tez Pan Novak!
przepraszam bardzo ale ja nie zdawałąm jeszcze matury i nie zanierzam tego robić z języka niemieckiego!!!! to jest moje zadanie domowe! jak bym umiała to napisac to by mnie tu nie było:( a imiona i cena są wymyślone!!!!!więc bardzo prosze o pomoc!!!!!!!
Sehr geehrter Herr Novak Andreas!

Im vorigen Jahr habe ich meine Abiturprüfung mit dem Hauptfach „Deutsch als Fremdsprache“ mit sehr gutem Erfolg bestanden.

Ich wurde auf die Universität (Nazwa Uniwersytetu) in Bremen aufgenommen.

Ich möchte Sie daher freundlich bitten, mir bei Wohnungssuche zu helfen, die sich möglichst in der unmittelbaren Nähe der Universität (Nazwa Uniwersytetu) befindet.

Es ist für mich äußerst wichtig, dass diese Wohnung möglichst ein Bett, eine kleine Kochnische, einen Tisch und einige Regale hat.
Ich könnte schon anfangs Januar in diese Wohnung einziehen.

Da ich über geringe finanzielle Mittel verfüge, hätte ich gerne eine Wohnung, die höchstens mit den dazugehörigen Betriebsmitteln nicht mehr als 200 Euro kostet.

Danke im Voraus für Ihre baldige Antwort!

Mit freundlichen Grüßen
XXX
Darf ich?

Sehr geehrter Herr Andreas Novak!

Im vorigen Jahr habe ich meine Abiturprüfung mit dem Hauptfach "Deutsch als Fremdsprache“ mit sehr gutem Erfolg bestanden.

Ich wurde bei der Universität Bremen (da gibt’s nur eine :-) i aufgenommen.

Ich möchte Sie daher freundlich bitten, mir bei der Wohnungssuche zu helfen, die sich möglichst in der unmittelbaren Nähe der Universität befindet.

Es ist für mich äußerst, dass diese Wohnung ein Bett, eine kleine Kochnische, einen Tisch und einige Regale hat.

Ich könnte schon Anfang Januar in diese Wohnung einziehen.

Da ich über geringe finanzielle Mittel verfüge, hätte ich gerne eine Wohnung, die mit den Nebenkosten höchstens 50 Euro kostet.

Danke im Voraus für Ihre baldige Antwort!

Mit freundlichen Grüßen
XXX

(Kozia: Ich habe in den letzten Tagen gezeigt, wie man die Leute zur Eigeninitiative animieren kann. Warum unterbrichst Du dies?)
...
Ich möchte Sie daher freundlich bitten, mir bei der Wohnungssuche zu helfen, ..
...
Ich könnte in diese Wohnung schon anfangs Januar einziehen.
...
Da ich über geringe finanzielle Mittel verfüge, hätte ich gerne eine Wohnung, die mit den dazugehörigen Betriebsmitteln nicht mehr als 200 Euro kostet.
...
Entschuldige mich bei dir!
Das war nur eine einzige Ausnahme! Peace? ,)
Temat przeniesiony do archwium.

»

Brak wkładu własnego