Reklamacja porszę o pomoc

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

30.08.2007roku w koloni kupiłam odtwarzać Mp3 marki Phillips.Jednak po 2 dniach mp3 przestało działać.wymieniłam baterie, ale dalej nie działa.Po włączeniu chodzi tylko 5 min. po czym samo sie wyłącza. Reklamacje ustną wniosłam 2.09.2007r w sklepie ,,hip"ale nie została ona uwzględiona. sprzedawca twierdzi że to jest moja wina że mp3 nie działa.bardzo proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji. I o zwrot pieniędzy(30$)
Am 30.08.2007 habe ich in Köln einen MP3-Player Philips gekauft. Nach 2 Tagen ist er jedoch kaputt gegangen. Ich habe die Batterie gewechselt, aber er hat weiterhin nicht funktioniert. Nach 5 Minuten geht er (alleine) aus. Eine mündliche Reklamation wollte ich am 2.09.2007 im Geschäft "Hip" vorbringen, aber sie wurde nicht anerkannt/sie wurde zurückgewiesen/ihr wurde nicht stattgegeben. Der Verkäufer behauptet, es wäre meine Schuld, dass der MP3-Player kaputt ist. Demzufolge bitte ich um (eine) wohlwollende Prüfung meiner Reklamation/Ich bitte Sie, meiner Bitte/Reklamation stattzugeben.
bardzo dziękuję za pomoc.Może jakoś sie kiedyś odwdzięczę :):)

« 

Do autora strony - uwagi, propozycje

 »

Brak wkładu własnego