Bardzo proszę o przetłumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Proszę o pomoc jestem zielony z niemieckiego =/ a bardzo potrzebuje ten list napisałem go po polsku i bardzo proszę o przetłumaczenie na niemiecki.

Witam cię serdecznie. Na wstępie mojego listu chce cię pozdrowić i podziękować za list oraz zdjęcie które od ciebie otrzymałem. Mam na Imie Bartek i mieszkam w Krakowie. Mam dwi siostry które są już po studiach i pracują. Jedna jest kosmetyczką a druga ma zawód turystyka i hotelarstwo. Obydwie pracują w swoich zawodach w Krakowie. Ponieważ zbliżają się wakacje mam plany jechać pod namioty, nad morze oraz do babci. Ja jestem ciekawy jakie ty masz plany na wakacje. Bardzo cieszę się że niebawem się spotkamy i poznam twoją rodzinne. Na tym kończę i posyłam ci również moje zdjęcie pozdrawiam Bartek.
mogą byc bledy.