Wypowiedź mega początkującego, na 5min dla pro :)

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam. Jestem mega początkujący, napisałem taką krótką wypowiedź o wakacjach, jeśli ktoś byłby tak miły żeby mi to przetłumaczyć na język niemiecki będę wdzięczny. W zamian mogę potłumaczyć coś ANG - POL POL- ANg bez problemu :)
Pozdrawiam i z góry dzięki.

Moje wakacje spędziłem w górach. Lubię góry, ponieważ mogę tam odpocząć. Na wakacje pojechałem z przyjaciółmi. W zakopanym spędziliśmy 2 tygodnie. Było super. Codziennie wieczorem wychodziliśmy na dyskotekę. Jednego dnia wybraliśmy się też na wycieczkę po górach. Wyjazd był bardzo udany. Jestem zadowolony z wakacji.
Meine Sommerferien habe ich im Gebirge verbracht. Ich mag Gebirge, weil ich mich dort erholen kann. Ich bin zum Urlaub mit meinen Freunden gefahren. In Zakopane haben wir zwei Wochen verbracht. Es war super. Jeden Tag sind wir in die Disco gegangen. Einmal haben wir auch Ausflug in den Bergen gemacht. Unsere Reise war sehr gelungen. Ich bin mit meinen Sommerferien zufrieden.
Dzięki wielkie.
Ich bin mit meinen Freunden in den Urlaub gefahren.

Einmal haben wir auch einen Ausflug...
Przepraszam, ale ja dopiero zaczęłam się uczyć niemieckiego... I mógłby mi ktoś pomóc przetłumaczyć to na język niemiecki: