DO KONSPEKTU

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Jak można napisać po niemiecku;

Uczniowie pracują w czterech grupach po 3 osoby.
Uczniowie ze zdjęć i informacji przygotowanych wcześniej w domu robią plakat o swoim ulubionym zwierzątku.
W plakacie mają znaleźć się informacje:
Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Jak wygląda?
Jak się nazywa?
Co twoje zwierze je?
Kto z domowników się z nich opiekuje?
Ile czasu poświęcasz na zabawę ze zwierzątkiem?

Każda grupa przedstawia swój plakat na środku klasy
Pracę grupową ocenia nauczyciel wraz z innymi grupami.

Cele lekcji:
Uczniowie potrafią opowiedzieć o swoim domowym zwierzątku.

PROSZĘ O PRZETŁUMACZENIE PROSZĘ !!!
założenie: skoro musisz napisać takie rzeczy, to pewnie studiujesz germanistykę i chcesz zostać nauczycielem

wnioski: aż strach pomyśleć, że mógłbyś/mogłabyś w przyszłościu uczyć moje dzieci, nie znając niemieckiego...:(
dzięki ale to mi nie pomogło w przetłumaczeniu
Die Schüler arbeiten in vier (4) Gruppen von drei (3) Personen.

Die Schüler machen aus den schon vorbereiteten Materialien (Fotos und Informationen) ein Plakat mit ihrem Lieblingstier.

Das Plakat soll die folgenden Informationen beinhalten:

- Was ist dein Lieblingstier?
- Wie sieht dein Tier aus?
- Wie heißt es?
- Was isst dein Tier?
- Wer von Hausbewohnern pflegt das Tier?
- Wie viel Zeit opferst du fürs Spiel mit deinem Tierchen?

Jede Gruppe präsentiert ihr Plakat vor der Klasse.
Der Lehrer und die anderen Gruppen benoten die Gruppenarbeit.

Lernziele:
- Die Schüler können über ihr eigenes Haustierchen erzählen.

A ty potrzebujesz zbudować z tego konspekt, taki w tabelce?? czy tylko chciałaś żeby ci ktoś to przetłumaczył??
dzięki wielkie:) w tabelce.
a masz wzór jak to zrobić?? chcesz to ci wyślę
o :) jaka miła informacja, tego się nie spodziewałam :) jasne ze chce:
mój mail:
[email]
o :) jaka miła informacja, tego się nie spodziewałam :) jasne ze chce:
mój mail:
[email]
Kształcisz się na nauczycielkę? Daruj sobie!
Was ist dein Lieblingstier = z kontekstu wynika że chodzi o Haustier
Wie sieht dein Tier aus = odpowiedź - Meine Muschi ist rasiert ;) (pamiętaj o kontekście i wtedy tłumacz)
Wer von Hausbewohnern pflegt das Tier? - o stronie biernej dziecko słyszało?
Wie viel Zeit opferst du fürs Spiel mit deinem Tierchen? - mam opfert Jungfrauen (wenn sie noch existieren)
Die Schüler können über ihr eigenes Haustierchen erzählen. - ze zdania wynika, że wszyscy uczniowie mają 1 zwierzątko.

Jeżeli nie umiesz pomóc, nie pomagaj, zamiast wypisywać głupoty.
Temat przeniesiony do archwium.