Pomoc w czytaniu Tekstu

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam serdecznie, mam duży problem .. czytanie po niemiecku nie idzie mi za dobrze. Chciałbym prosić abyście mi pomogli, najlepiej dziś gdyż musze się nauczyć tego na pamięć, na JUTRO ..

Jest to opis " Jak spędziłęś święta" - Bardzo proszę o napisanie jak się czyta, z góry dziękuję..

Wie jedes Jahr habe ich Weihnachten bei meiner Oma auf dem Dorf verbracht. Um fünf haben wir die Weihnachtsoblate geteilt und anschließend gemeinsam zu Abend gegessen. Es gab Karpfen, Roterübensuppe, Maultaschen mit Sauerkraut und Pilzen. Wir haben Weihnachtslieder gesungen. Nach dem Essen wurden die Geschenke verteilt. Vor Mitternacht sind wir zur Messe gegangen. Dieses Weihnachtsfest habe ich sehr angenehm und nett im Kreis der Familie verbracht.
- Wie jedes Jahr habe ich Weihnachten bei meiner Oma auf dem Dorf verbracht.
Wi jedes jar habe yś wajnachten baj majna oma auf dejm dorf ferbracht.
- Um fünf haben wir die Weihnachtsoblate geteilt und anschließend gemeinsam zu Abend gegessen.
Um fynf haben wija di wajnachtsoblate getajlt und anszlisend gemajnzam cu abend gegesen.
- Es gab Karpfen, Roterübensuppe, Maultaschen mit Sauerkraut und Pilzen.
Es gab karpfen, rotaybenzupe, maultaszen mit załakrałt und pilcen.
- Wir haben Weihnachtslieder gesungen.
Wija haben wajnachtslida gezungen.
- Nach dem Essen wurden die Geschenke verteilt.
Nach dejm esen wurden di geszenke fertajlt.
- Vor Mitternacht sind wir zur Messe gegangen.
For miternacht zynd wija cur mese gegangen.
- Dieses Weihnachtsfest habe ich sehr angenehm und nett im Kreis der Familie verbracht.
Dizes wajnachtsfest habe yś zer angenejm und nett im krajs dea familje ferbracht.

To taka prymitywna wymowa, jeśli chcesz posłuchać nagrania z wymową bardziej zbliżoną do rzeczywistej to wklej swój tekst tutaj: http://public.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php Proszę i pozdrawiam Ciebie!

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie