Zadanie- ze sportu.

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Witam.
Mam ogromną prośbę, chodzę do 1 liceum nigdy w życiu się nie uczyłem niemieckiego
a Pani profesor zadała nam zadanie o treści: opisz sport który uprawiasz. Potrzebuję żeby ktoś mi przetłumaczył tekst, ponieważ ja z niemieckiego jestem zielony i nie potrafię tego zrobić.Liczę na Waszą pomoc.

Od 3 lat trenuje taniec towarzyski, jest to moja pasja. Składa się on z tańców latynoamerykańskich i standardowych. Trenuje 4 razy w tygodniu po 2 godziny.
Biorę udział w wielu turniejach tanecznych reprezentujac miasto czy kraj, moim najwyższym osiągnieciem jest zdobycie tytułu wicemistrza okręgu śląskiego.
Moim największym marzeniem związanym z tańcem jest osiągnięcie najwyższej klasy tanecznej " S ". NIe wyobrażam sobie życia bez tańca to jest coś co kocham.
Cytat: sebko123
Potrzebuję żeby ktoś mi przetłumaczył tekst,...
Zadania typu "zrób to za mnie" należy umieszczać w dziale "Brak wkładu własnego".
Spróbowałem to przetłumaczyć i proszę o poprawienie wszystkich błedów ponieważ jak wspomniałem nie znam się totalnie na tym języku wraz z siąstrą tłumaczyłem ale nie wiem czy jest to poprawne.

3 Jahre Traineren Gesellschaftstanz, es ist meine Leidenschaft.Es besteht aus einem lateinamerikanischen und Standard-Tänze.Er trainiert vier Mal pro Woche für 2 Stunden.Ich in vielen Turnieren teilnehmen,