Bardzo proszę o pomoc.

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

:)
edytowany przez maziwojtas: 13 lis 2013
Obrażasz ludzi. Jeśli tobie się to jeszcze nie udało, to nikomu tutaj się nie uda.
Zdania: 2,3 und 5 są bez sensu.
i polazło lenistwo do niebiewskich na dodatek

Mokotow ...

Beitrag » Gestern, 17:12
Weil Du neu bist: Herzlich willkommen! Und wyjątkowo (!) ein Geschenk:

Präsens:
1. Fleisch in Würfel und Speck in feine Streifen schneiden. → Das Fleisch wird in Würfel und (der) Speck in feine Streifen geschnitten.
2. Geschälte Zwiebeln schneiden. → Die geschälten Zwiebeln werden geschnitten.
3. Die Fleischwürfel rundum 5 Min. im Speckfett braten. → Die Fleischwürfel werden rundum 5 Min. im Speckfett gebraten.
4. Zwiebeln zugeben und 2 Min. anbraten. → Die Zwiebeln werden zugegeben und 2 Minuten angebraten.
10. Man verwandelt das Aktiv ins Passiv. → Das Aktiv wird ins Passiv verwandelt.

Perfekt:
5. Ich habe noch niemanden betrogen. → Es ist noch niemand von mir betrogen worden.

Futur:
6. Der Schneider wird meinen Anzug nähen. → Mein Anzug wird von dem Schneider genäht werden.
9. Wir werden den Text übersetzen. → Der Text wird von uns übersetzt werden.

Plusquamperfekt:
7. Alle hatten ihn vergessen. → Er war von allen vergessen worden.

Imperfekt:
8. Man begrüßte sie herzlich. → Sie wurde herzlich begrüßt.