POMOCY STYMULUS

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

witam bardzo prosze o pomoc w przygotowaniu stymulusa jesli ktos znajdzie chwilke czasu to bardzo prosze o jedno dwa zdania do kazdego pytania
z gory wielkie dzieki
wesolych swiat

alles klar 3a3b a18 kapitel 1

1.was siehst du auf den Bildern?
2. Welches Problem wird mit diesem Material angesprochen?
3. Was bietet das Fernsehen an?
4 Welche Gefahr bringt das Fernsehen mit sich?
5 Welche Sendungen erfreuen sich der größten Beliebtheit bei den Zuschauern?
6 Welche Art von Sendungen siehst du am liebsten? Warum?

Na rysunku jest dziewczynka w pirzamie z paczka chipsow i pilotem od telewizora
dane statystyczne odnosnie ogladalnosci telewizji (wicej jest mlodych)
Oraz tytul Fernsehen ist mein bester Freund
Fernsehen ein faszinierendes Medium
1.was siehst du auf den Bildern? (co widzisz na zdieciach?)

Auf dem Bild ist ein Mädchen im Pyjama, mit einen Päckchen Chips und einer Fernbedienung in der hand. (dane statystyczne odnosnie ogladalnosci telewizji? Co to znaczy?) viele Jugentliche und der Titel. „ Fernsehen ist mein bester Freund, Fernsehen ist ein faszinierendes Medium“ (to juz sam opisales)

2. Welches Problem wird mit diesem Material angesprochen? (jaki Problem jest w tym Materialu, jaki Problem ty wtym widzisz (hyba hodzi oto statystychne odnosnie ogladanlnosci telewizji. to gazeta?)

3. Was bietet das Fernsehen an? (co ci telewizor proponuje?)

4 Welche Gefahr bringt das Fernsehen mit sich? (jakie zle zeczy daie ci telewizor?)

5 Welche Sendungen erfreuen sich der größten Beliebtheit bei den Zuschauern? (jakie programy sa ulubione u ogladaczy?)

6 Welche Art von Sendungen siehst du am liebsten? Warum? (jakie programy ogladasz najhetniej i dlaczego?)

Napisz do tego sam to ci pszetumacze, nie jestem dobra z polskiego, sorry. Napisze ci pro niemiecku
jesli chodzi o dane statystyczne jest to wykres slupkowy (7 kanalow telewizyjcnych) i procentowo podana ogladalnosc chlpcow i dzewczat

2.coraz wiecej mlodych ludzi (za duzo) oglada telewizje (zamiast zajac sie innymi sprawami) telewizja satje sie przyjacielem mlodych
3.niektore programy pomagaja mi w nauce poszerzaja moja wiedze
4.wiekszosc programow oglupia czlowieka i nie pozwala mu sie rozwijac
5. kanaly filmowe i rozrywkowe takie jak pro7, rtl, viva sa najpopulalniejsze
6. najchetniej ogladam programy przyrodnicze sa bardzo interesujace i poszerzaja moja wiedze

jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc
wesolych swiat zycze
pozdrawiam
1.was siehst du auf den Bildern?
Auf dem Bild mit dem Titels: „Fernsehen ist mein bester Freund, Fernsehen ist ein faszinierendes Medium ist ein Mädchen im Pyjama, mit einen Päckchen Chips und einer Fernbedienung in der Hand zu sehen. Es gibt eindeutig mehr Jugendliche die am Fernsehen interessiert sind. Das erkennt man auf Statistik die, die Beliebtheit des Fernsehens von Mädchen und Jungs auf den Bildern anzeigt. Es gibt deutlich mehr Jugendliche die am Fernsehen interessiert sind.

2. Welches Problem wird mit diesem Material angesprochen?
Immer mehr jugendliche schauen Fernsehen statt sich mit anderen dingen zu beschäftigen. Das fernsehen wird zum Alltag und sogar zum besten Freund.

3. Was bietet das Fernsehen an?
Manche Programme helfen bei der Bildung weiter. z.B. Universum, Nachrichten… etc.

4 Welche Gefahr bringt das Fernsehen mit sich?
Fernsehen macht zum größten teil dumm und drängt die Kinder und Jugendliche immer mehr in den Hintergrund der Gesellschaft.

5 Welche Sendungen erfreuen sich der größten Beliebtheit bei den Zuschauern?
Bei den Zuschauern machen sich ganz besonderes die Sendungen mit Film, Serie so wie Pro7, Rtl und Viva beliebt.

6 Welche Art von Sendungen siehst du am liebsten? Warum?
Am liebsten schaue ich mir wissenschaftlichen und Naturbezogenen Programme an, es ist sehr interessant und erweitert mein Wissen.

tobje tagze wesolych swiat

« 

Nauka języka

»

Pomoc językowa