Germa-Wroc-Porada ^^

Temat przeniesiony do archwium.
Hej;)
Jestem studentką I-roku germanistyki we Wrocławiu;)
Proszę o radę...
;) Niby lubię niemiecki, na studiach mam same 5 i 4,więc powinnam być zadowolona,ale studia są strasznie nudne... lektury,bezsensowne wykłady z HL,akwizycja itp...
W ogóle nie mam wolnego czasu,ciągle się uczę;/ ,czasem mam dosyć...,co chwilę ktoś rezygnuje ze studiów,co mnie jeszcze bardziej pogrąża,gdyż w pewnym stopniu :D zdaję sobie sprawę,że owe ludziska uwolniły się od tej nudy...;/

;/ Macie może jakieś rady na to,aby studia stały się dla mnie przyjemniejsze?
Co z tego,że mam dobre oceny? Nic... ;/ Czasem mam ochotę uderzyć jakiegoś wykładowcę xD i uciec... To przerażające... ;/ Nie spodziewałam się,że germanistyka może być taka nudna...;/ Ratunku...;/
Lektury: Czytać,czy lepiej ;) zaufać streszczeniom?
Proszę o porady......
...
Cytat: Offunia
Hej;)
Jestem studentką I-roku germanistyki we Wrocławiu;)
Proszę o radę...
;) Niby lubię niemiecki, na studiach mam same 5 i 4,więc powinnam być zadowolona,ale studia są strasznie nudne... lektury,bezsensowne wykłady z HL,akwizycja itp...
W ogóle nie mam wolnego czasu,ciągle się uczę;/ ,czasem mam dosyć...,co chwilę ktoś rezygnuje ze studiów,co mnie jeszcze bardziej pogrąża,gdyż w pewnym stopniu :D zdaję sobie sprawę,że owe ludziska uwolniły się od tej nudy...;/

;/ Macie może jakieś rady na to,aby studia stały się dla mnie przyjemniejsze?
Co z tego,że mam dobre oceny? Nic... ;/ Czasem mam ochotę uderzyć jakiegoś wykładowcę xD i uciec... To przerażające... ;/ Nie spodziewałam się,że germanistyka może być taka nudna...;/ Ratunku...;/

tak sobota niedziela disco w akademiku imprezy to pomaga na nude
Cytat: Offunia
Lektury: Czytać,czy lepiej ;) zaufać streszczeniom?
Proszę o porady......
...

lektury czytac streszczenia sa do niczego texty zawieraja szczegoly ktorych w streszczeniach nie masz nie poddawaj sie ucz sie dalej skoncz studia i juz
;) Oo dzięki.