pracownik sezonowy/ pracownik student

Temat przeniesiony do archwium.
chce wyjechać w wakacje do Niemiec do pracy. Mam pracodawce i nie wiem za bardzo co dalej robić. dodam, że jestem studentką.
czy mam jechać jako pracownik sezonowy:
pracodoawce musi Einstellungszusage dostarczyć do urzędu pracy ( z moimi danymi już pewnie) i to póxniej idzie do Bonn, potem do urzędu pracy w Polsce i koniec tak? czy potzrebuję tam wysyłac jakies dodatkowe dokumenty, czy tylko wystraczy, jak bedzie moje dane znał wszytskie, które sa p[otrzebne?
albo jako studentka?
trzeba było chyba doktóregoś grudnia to zgłosić, albo dokońca roku? tyko jeżeli mam pracodawce to jak mam to załatwić, jak chcialabym pojechac, jako studentka?

pomóżcie mi proszę,bo trchę się pogubiłam.
ludziska:(, na pewno wielu z was wyjeżdżało do pracy do NIemiec na wakacje, więc pomóżcie proszę :(.
Wszystko powinien załatwić Twój niemiecki pracodawca, też pracowałam na wakacje jako pracownik sezonowy. Potrzebne są jedynie Twoje dane, on wypełnia i przesyła do odpowieniego dla miejsca zamieszkania biura pracy, jeśli tam to zaaakceptuja wysyłają dalej do centrali do Bonn i przysyłają do Ciebie papiery kt óre musisz odebrać w Wojewódzkim Urzędzie Pracy. Jedziesz z nimi do Niemiec i tam juz pracodawca załatwia resztę formalności m.in. musi Cię zmeldować i zgłosić że rozpoczynasz u niego pracę. To jest bardzo ważne bo jeżeli nie masz meldunku to tak jakbyś była na czarno. Powodzenia :)
a powiedz mi jeszcze prosze, czy od razu musze podać dokłądny okres w którym bede prcować? czy mozna to uzupełnić juz na mijecu, a wczesniej podać tylko np mniej więcej, ze lipiec sierpień i cały bądź część wrzesnia?
i jeszcze...
bede placiła jakiś podatek? czy pracownicy sezonowi są z tego zwolnieni?
nie musi on tego załatwić przed końcem tego roku?