Pomocne informację, poproszę

Temat przeniesiony do archwium.
Witam zauważyłem, że tutaj są osoby które jeśli nie mieszkają w Niemczech to mają już jakieś pojęcie o tym kraju także do was zwracam się z pytaniami i bardzo proszę o informację gdyż także czeka mnie wyjazd do ww. kraju na obywatelstwo żony i troszeczkę się boimy.
- Czy jest szansa dostać bezrobotne jeśli zachowam ciągłość pracy i jaki jest to czas.
- Jak wygląda socjal ile trwa i czy jest jakaś praca obowiązkowa w tym czasie.
- Wiem że osoba która przeprowadza się na paszport niemiecki to go nie obowiązuje darmowy kurs języka także ile w Niemczech kosztuje dobry kurs języka.
- czy jest szansa w ramach socjalu czy też bezrobotnego iść na jakieś ciekawe kursy czy też studia jak wygląda tam sprawa w tym zakresie (oczywiście po nauce języka)
- jak jest tam z pracą bardziej ambitną, ja np. jestem z zawodu animatorem i grafikiem www i dtp, czy jest tam szansa pracy biurowej.
Pomóżcie proszę... bardzo liczę na was gdyż macie jakieś doświadczenie a ogólnie nie wiem do kogo się zwrócić o pomoc!!
przepraszam jeszcze zapomniałem jeśli ktoś będzie czuł potrzebe odpisania na e-mail'a to proszę bardzo i z góry dziękuję

[email]
czy nikt mi nie pomoże???? Wszyscy widzie lejecie a mi jest potrzebna pomoc, pleassss..
jedno pytanie, czy wy mieszkacie teraz w polsce, jestescie polakami z podwojnym obywatelstwem, czy tez twoja zona jest niemka mieszkajaca w niemczech.
cześć i dzieki za zaintresowanie.
Jesteśmy oboje w Polsce w tej chwili, a żona ma także paszport niemiecki czy to ma jakieś znaczenie

---------------------------------
Quest