czy można się samemu uczyć z alles klar?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam! jestem 3 lata po technikum, z niemieckiego byłem średni. Teraz chce sie uczyc niemieckiego. Czy można się uczyć samemu z podręczników alles klar? chodzi mi o to, czy jest tam wszystko objaśniuone po polsku, czy są klucze odp[owiedzi do zadań? (zresztą jakby co to na forum mogę sprawdzić czy dobrze zrobiłem zadanie, prawda?) Ile ty7ch części sjest w poziomie rozszerzonym? na jakim poziomie zaawansowania bym był gdybym skończył poziom rozszerzony? komunikatywnie? za odpowiedź z góry dziękuję! pozdrawiam!
chciałbym się uczyć z tych podręczników, bo języka angielskiego uczę się z rewarda (programu komputerowego (to jest "podręcznik na komputerze")) i fajnie mi się z tego uczy. Tylko, że tam wszysko jest objaśnione, można sobie sprawdzać zadania itp. Ale nie stać mnie na kolejny program, tym bardziej że niemiecki jest dla mnie drugorzędnym językiem.
albo może doradźcie mi jakiś program na wzór rewarda. taki, żeby był najlepiej na poziomie rozszerzonym i od początkujących do jak najwyżej
poszukaj w ebey na niemieckich stronach programu mega lernpaket na cd deutsch
a co do tych podręczników?
3 lata po technikum, czyli gdzie letko powyzej 20-tki. Nic o internecie nie slyszal? He? Wez najdurniejsza ksiazke Bezego i lutuj. Mam ci przyslac Asterixa? (kein Witz).
hej,

Jeżęli chcesz wiedziec jak wyglądają podręczniki Alles Klar to ściągnij próbki z Chomika ...i wszystko będzie jasne tam są klucze i wsysko wsysko..
Obawiam się, że na tym podręczniku daleko nie zajdziesz z poziomem, bo jest on raczej do gimanazjum (ale mogę się mylic) raczej nie wyżej niż B1+ na moje oko
jeżeli chodzi o samodzielną naukę to polecam :

1. nie skupiac się na jednym podręczniku / programie.
2.
ja do samodzielnej nauki korzystałaby z materiałów takich jak np. samouczek
Niemiecki Kein Problem 3 (Tam też jest napisane po polsku) (lub 2 jeżeli się nie czujesz na siłach - ale nie zaczynaj od 1 bo w ten sposób można się