najpierw wersja polska ;D
25/150
1.Czesc.Wlasnie jestem nad morzem na urlopie.
2.Mieszkam w pensjonacie w Władysławowie. Jest tu pelno turystow.
3.Pogoda jest super. Jest bardzo cieplo. Temperatura wynosi około 30 stopni Celsjusza.
4.W wolnym czasie spaceruje po plazy lub siedze ze znajomymi w PUB.
29/150
1.Bylam na koncercie zespolu "Die Totem Sosen".
2.Zespol się spóźnił oraz gral malo znane utwory.
3.Atmosfera była nieciekawa.
4.Dokladnie nie wiedzieliśmy gdzie ma się odbyc koncert i za jaka cene.
LIST
1.Chodze do nowej szkoly językowej, ponieważ ponieważ w starej był zbyt niski poziom.
2.Ciesze się ze zmian. Szkola jako budynek jest super, - ladnie pomalowana. Uczniowie SA przyjacielsko nastawieni do mnie.
3.W starej szkole były tradycyjne lekcje, a w nowej szkole lekcje sa prowadzone nowoczesnie. Nauczyciel wiecej wymaga.
4.Zajecia odbywaja się popołudniu, żebyśmy mogli się w wyspac. Mam nadzieje ze lepiej będę mówiła po niemiecku.
a teraz moja:
25/150
1.Servus! Ich bin ans Meer in den Urlaub.
2.Ich wohne in Pension in Władysławowo. Hier ist viele Touristen.
3.Das Wetter ist super. Ist sehr warm. Die Temperatur ist circa dreizig Celsiusen.
4.In Freizeit spaziere ich in den Strand oder ich gehe mit meinen Bekannten ins PUB.
29/150
1.Ich bin ins Konzert das Band "Die Totem Sosen" gewesen.
2.Das Band hat verspAten und es hat wenig bekannte SchOpfungen gespielt.
3.Das AtmosphAre bin nicht interessant gewesen.
4.Wir haben nicht gewusst, wo gehen das Konzert her und wie viele kostet das Fahrschein.
LIST
1.Ich gehe in die neue, lingual Schule, denn in die alter Schule ist der Tiefstand gewesen.
2. Ich freue mich fUr der Abänderung. Das Schulbau ist super. Die Schule ist schOnen malen. Die Schuleren sind freundlich fUr mich.
3. In den alter Schule sind die traditionen Lektionen gewesen aber in die neue Schule die lektion sind modern fUhren.
4.Die Beschäftigung gehen am Nachmittah her, dass wir ausschlafen kOnnen. Ich glaube, dass ich best aus Deutsch werden sagen.
[duże litery to wszytskie a,umlauty. ;D]
Baaardzo proszę o sprawdzenie pracy, z góry dziękuję.