Sprawdzenie tekstu o rodzinie

Temat przeniesiony do archwium.
To jest moja rodzina. Składa się z siedmiu osób przedstawionych na zdjęciu. Po lewej, za fotelem stoi mój wujek- Zenek, ma 35 lat i jest zabawny, jest zawodowym żołnierzem. Obok, w fotelu siedzi moja mama- Hermenegilda, ma 38 lat i jest ekonomistką. Jest nerwowa, ale dobrze gotuje.
Po lewej na dole jestem ja, mam 17 lat i jestem uczniem liceum, moje hobby to piłka nożna i krav maga. Po prawej stoi Zdzisław- mój tata, jest dziennikarzem z zawodu, a jego hobby to militaria, ma 40 lat.
Przed nim stoją moje dwie siostry- Kasia(po lewej) i Basia(po prawej), ta po prawej jest starsza, chodzi już do drugiej klasy i kocha zwierzęta. Ta młodsza (po lewej) chodzi do przedszkola i bawi się lalkami, ma 5 lat.

Das ist meine Familie. Sie setzen sich aus den sieben auf dem Foto vorgeschlagenen Personen zusammen.
Über link, hinter dem Sessel steht mein Onkel - Zenek, er hat die 35 Jahre und er ist lustig, er ist der Berufs Soldat. Nebenan, in dem Sessel sitzt meine Mutter - Hermenegilda, sie hat die 38 Jahre und sie ist eine Wirtschaftswissenschaftlerin. Sie ist nervös, aber gut kocht sie. Über link unten bin ich, ich habe die 17 Jahre und ich bin der Schüler des Gymnasiums, mein Hobby das ist der Fußball und krav Mage. Zur Rechten steht Zdzisław - mein Papa, er ist der Journalist vor Enttäuschung, und seine Hobby das ist Militaria, er hat die 40 Jahre. Vor ihm stehen meine zwei Schwestern- Kasia (über link) und Basia (zur Rechten), diese zur Rechten ist sie älter, sie geht in eine zweite Klasse und sie liebt Tiere. Diese jünger (über link) gehen in den Kindergarten und sie mit Puppen spielen, sie hat 5 Jahre.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

 »

Pomoc językowa - tłumaczenia