Pilne

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo prosze o sprawdzenie i poprawienie błedów

Życzę Tobie i Twojej rodzinie żebyście spędzili bardzo szczęśliwie świeta Wielkanocne. Niech Wielkanoc pozwoli wam odkryć całą magię wiosny. Podczas tego czasu (w tym czasie) dziękujmy Chrystusowi Zmartwychstałemu za cudowny dar życia. Życzę Twoim rodzicom szczęśliwej Wielkanocy wiele radości a Tobie aby te święta pomogły odnowić w Tobie zaufanie (wiara) nadzieje i miłość. Najszczersze życzenia dla Ciebie i Twojej rodziny aby Pan Zmartwychstały był światłem kroków Twoich i Twojej rodziny i pomocą (podporą) na długiej drodze życia niech światło Zmartwychstałego Jezusa rozproszy ciemności serca i ducha, życze abyście zawsze czuli ten pokój i pogodę ducha.

Ich wünsche Ihnen und Ihrer Familie, dass Sie sehr glücklich verbrachte Ostern. Ostern werden Sie entdecken den Zauber des Frühlings. Während dieser Zeit (dieses Mal) dziękujmy Christus Zmartwychstałemu für das wunderbare Geschenk des Lebens. Ich wünsche Ihrer Eltern frohe Ostern zu Ihnen viel Freude, dass diese Ferien haben dazu beigetragen, Vertrauen in Sie erneuern (Glauben) der Hoffnung und der Liebe. Najszczersze Wünschen für Sie und Ihre Familie, dass der Herr war Zmartwychstały Licht Ihre Schritte und Ihre Familie und die Hilfe (Unterstützung) auf dem langen Weg des Lebens und lassen Jesus Zmartwychstałego Lichtstreuung der Dunkelheit des Herzens und des Geistes, ich möchte, dass Sie immer das Gefühl des Friedens und der Ruhe

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie