proszę o sprawdzenie błędów i ich poprawienie. Będę bardzo wdzięczna
Cześć Agata,
Dziekuje bardzo za zaproszenie na ślub twojej siostry i zapewniam , ze bardzo chetnie wezme udzial w tej pieknej uroczystości ślubnej.Bardzo Chetnie przyjade do Berlina. Chcialbym to piekne miasto odwiedzić i obejrzeć slynne na calym świecie zabytki.
Gdzie sie odbedzie wesele? Czy ślub bedzie równiez w kościele ,albo tylko na ratuszu? Kto bedzie świadkiem ? Zamierzaja państwo mlodzi wyjechać w podróz poślubna po ceremonii? Dokad chca jechać ?Ilu gości zostalo zaproszonych ? Czy bedzie duzo krewnych , znajomych i przyjaciól ? Ile lat ma przyszly maz twojej siostry i kim jest z zawodu? Jak sie nazywa? Jak bedzie ubrana panna mloda?Czy bedzie miala na sobie biala dluga ślubna suknie? Jaki prezent mam przywieźć z soba ?
To byloby wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam!...
Hallo Agata,
vielen Dank für die Einladung zur Hochzeit deiner Schwester. Ich grüße dich herzlich und versichere , daß ich an diesem schönen Hochzeitsfest sehr gern teilnehmen werde.Ich komme sehr gern nach Berlin.Ich möchte diese schöne Stadt besuchen und weltberümte Sehenswürdigkeiten besichtigen.
Wo wird das Hochzeitsfest stattfinden?Wird es auch die Trauzeremonie auch in der Kirche stattfinden oder nur im Rathaus? Wer wird der Trauzeuge sein ? Beabsichtigt das junge Paar nach der Trauung ,eine Hochzeitsreise zu machen ?Wohin wollen sie fahren? Wieviel Gäste werden eingeladen ? Kommen auch viele Familienangehörige, Bekannte und Freunde ? Wie alt ist der zukünftiger Ehemann deiner Schwester und wer ist er von Beruf? Wie heißt er ? Wie wird die Braut bekleidet ? Wird sie an sich langes weißen Brautkleid haben ? Was für Geschenk soll ich für das Brautpaar mitbringen?
Das wäre alles für heute . Mit herzlichem Grüß !