Sprawdzenie błedów

Temat przeniesiony do archwium.
List do przyjaciela. Ogólnie o mobbingu
Pewnie mam dużo błędów stylistycznych i logistycznych. Kiepski jestem z niemieckiego, ale zdać trzeba.. Proszę serdecznie o sprawdzenie:)
Żeby chociaż 3 było...

Hallo Thomas!
Was ist los bei dir? Ich hege Hoffnung,dass alles ok ist!
Mobing ist furchtbar! Ich verstehe nicht solches die Wahrung. Warum behandeln sie ihm wie Affe? Was ist ihm kein gut?
Mobing war Probleme in meine klasse. Aber wir werden fertig aus es. Einige Personen schikanierten(Imperfekt miał wyjść)eine Junge aus meine Klasse. Ihnen passten nicht ihm Kleidung und Frisur. Ihnen lachten ihn aus und Konflikt auflösen alle Klasse. Klasse verteidigten Adam und Personen schikanierten Adam mussten wegtreten. Seitdem hatte Adam Ruhe.
Es ist Super,dass du mochtest ihm helfen. Wir müssen (mobingowanym osobom[?]) helfen. Ich habe Hoffung, dass dir alles geraten!
Gruß deine Schwester!
XYZ

Z góry dziekuję za pomoc.
;]
Aż tak źle?
Hallo Thomas!

Was ist bei dir los?
Ich hoffe, dass alles passt!
Mobbing ist furchtbar!

od teraz zaczyna sie tekst, ktorego nie mozna czytac i ciezko go zrozumiec!

Ich verstehe nicht solches die Wahrung. ????
Warum behandeln sie ihn wie einen Affen? // poprawilem
Was ist ihm kein gut? ???
...
no tak.. to ja po polsku zaraz przepisze:p
nie rozumiem tego zachowania. czemu tą dziewczynę(hm zgubiłem to w "tłumaczeniu") tak traktują? Co z nią nie tak?
u mnie w klasie mobbing też był problemem. Ale poradziliśmy sobie z tym. Kilka osób prześladowało chłopaka z mojej klasy. Nie pasował im jego ubiór i fryzura. Wyzywali go i śmiali się z niego. Konflikt rozwiązała cała klasa, która sprzeciwiła się przezywaniu Adama. Prześladowcy byli mniej liczną grupą i musieli ustąpić. Od tej pory Adam ma spokój.
Super, że chcesz jej pomóc! Bardzo mi się to podoba. Trzeba pomagać mobbingowanym ludziom(prześladowanym). Mam nadzieję, że wszystko się uda! Trzymam kciuki!
Pozdrów Siostrę
a zgubiłem początek
Co u Ciebie słychać? Mam nadzieję, że wszystko ok!
teraz sprobuj po niemiecku, bo nigdy sie tego jezyka nie nauczysz! ja moge ewentualnie sprawdzic twoje dzielo!
Kurczaczki.. Na górze jest moje dzieło i coś nie bałdzo chyba się nadaje:/
Może uda mi się jeszcze coś wymodzić.. Najwyżej wstawie jutro
Cześć, mam ogromną prośbę!
Mam gotowe wypracowanie na niemca, i czy ktos mógłby mi sprawdzić błędy?? Była bym bardzo, bardzo wdzięczna! Z góry dzięki :**

Oto i ono:
Die Umwelt ist es durch die ausführende Industrie verunreinigt. Er steht aus dem Jahr für dem Jahr immer mehr die Fabriken, der viele die schädliche Substanz erstellen auf. Die Aktivität des Menschen bedroht die Umwelt, aber jeder kann was für die Umwelt tun: beim Zähneputzen den Wasserhahn zudrehen, beim Verlassen des Zimmers das Licht ausmachen, beim Duschen das Wasser abstellen und Müll trennen. Die Umweltschutze ist heute sehr wichtig.
no nie.. napisalem poprawke i serwer mi to zezarl:/
Hallo Thomas!
Was ist bei dir los? Ich hoffe,dass alles gut hat(mam nadzieję, że u Ciebie ok)
Mobbing ist furchtbar! Ich verstehe nicht [tego] das Benehmen.
Warum behandeln sie ihn wie einen Affen?
Was ist [z niÄ…] kein gut?(co z nia jest nie tak?)
Mobbing war Probleme in meine Klasse.
Aber wir wurden fertig!(ale poradziliśmy sobie z nim!)
Einige Schüler in meine Schule schikanierten Adam - Junge in meine Klasse.(kilku uczniow z mojej szkoly szykanowało Adama-chłopaka z mojej klasy)
Ihnen passten nicht ihm Kleidung und Frisur.(im nie pasował jego ubiór i fryzura)
Sie auflachten [z niego] und sie beschimpften ihn.(oni naśmiewali się z nego i wyzywali)
Konflikt auflösten alle Klasse.(konfilkt rozwiązała cała klasa)
Wir hatten genug Herausforderungen Adama.(mieliśmy dość wyzywania Adama)
Wir erklärten(?) ihnen, dass man nicht durften.(wyjaśniliśmy im, ze nie wolno tak robić)
Sie verstanden,dass sie kein gut machten und sie versprachten(?),dass sie ihm niecht beschimpften. (zrozumieli, że źle robili i obiecali, że nie będą go wyzywać)
Seitdem hatte Adam Ruhe.(od tamtej pory Adam ma spokój)
Es ist Super,dass du mochtest ihm helfen.(super, że chcesz jej pomóc)
Wir müssen Verfolgten helfen.(musimy pomagać prześladowanym)
Ich habe Hoffung, dass dir alles geraten!(mam nadzieję, że wszystko Ci się uda/że uda Ci się jej pomóc[nie wiedziałem jak to napisać])
Gruß deine Schwester!(Pozdrów Siostrę!)
XYZ

Teraz trochÄ™ lepiej?:)
Błagam o pomoc, bo jutro muszę oddać list!
pozdrawiam serdecznie
Cal
Bardzo proszÄ™ o pomoc!
Od tego listu zalezy moje zaliczenie!;/
Hallo Thomas!
Was ist bei dir los? Ich hoffe, dass alles gut ist.
Mobbing ist furchtbar! Ich verstehe ein solches Benehmen nicht.
Warum behandeln sie ihn wie einen Affen?
Was stimmt mit ihr nicht?
Mobbing war ein Problem in meiner Klasse.
Aber wir wurden damit fertig!
Einige Schüler in meiner Schule schikanierten Adam, ein Junge in meiner Klasse.
Ihnen passten seine Kleidung und Frisur nicht.
Sie lachten ihn aus und beschimpften ihn.
Den Konflikt löste die ganze Klasse.
Wir hatten genug davon, wie Adam herausgefordert wurde.
Wir erklärten ihnen, dass man so nicht mit Menschen umgehen darf.
Sie verstanden, dass sie einen Fehler gemacht hatten und sie versprachen, dass sie ihn nicht mehr beschimpfen würden.
Seitdem hatte Adam Ruhe.
Es ist super, dass du ihm helfen möchtest.
Wir müssen Verfolgten helfen.
Ich hoffe, dass dir alles gelingt, dass du ihm (ihr???) helfen kannst!
Grüß deine Schwester!
XYZ
DziekujÄ™ bardzo, bardzo, bardzo!!!!!!!!! :)))
Bardzo bym was prosił o pomoc!!!! Pewnie w waszych oczach jestem jakimś nieukiem ale naprawde jestem słaby!
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa

»

Życie, praca, nauka