Proszę o sprawdzenie, to bardzo pilne
Z góry bardzo dziękuję za pomoc :)
Pozdrawiam
Ich grüße seinem besten Freund traf ich im Kindergarten. Wir gingen zusammen in der gleichen Gruppe. Dann gingen wir gemeinsam an der gleichen Klasse in der High School. Ich saß immer zusammen in der gleichen Bank. Agnes hat mir geholfen in Mathematik Klassen. Ich half ihr für die Lehren der Geschichte. Unsere Freundschaft dauert bis heute an, obwohl das Studium in anderen Städten. Sonntag ist der Tag, an dem ich arbeite. Es ist ein Tag, in denen ich Zeit für die Hausaufgaben und Entspannung. Nach dem Frühstück, zu tun Wäscherei, Reinigung mieszkanie.Potem für die Klasse vorzubereiten. Dann kochen wir Abendessen. Nach dem Mittagessen ist es Zeit zu gehen, Ruhe. Am Sonntag, Ich mag auch ein Kino zu wählen, Theater. Dies ist ein guter Tag für ein Treffen am Sonntag mit znajomymi.W ich immer zu setzen, um früh schlafen zu versuchen.
Swoją najlepszą przyjaciółkę poznałam w przedszkolu. Razem chodziłyśmy do jednej grupy. Później chodziłyśmy razem do jednej klasy w gimnazjum. Zawsze siedziałyśmy razem w jednej ławce. Agnieszka pomagała mi na lekcjach matematyki. Ja za to pomagałam jej na lekcjach historii. Nasza przyjaźń trwa do dziś, choć studiujemy w innych miastach.
Niedziela jest to dzień, w który pracuję. Jest to dzień, w który mam czas na prace domowe oraz relaks. Po śniadaniu robię pranie, sprzątam mieszkanie.Potem przygotowuję się na zajęcia. Następnie gotuję obiad. Po obiedzie jest czas na spacer, odpoczynek. W niedzielę również lubię się wybrać do kina, teatru. To dobry dzień na spotkania ze znajomymi.W niedzielę staram się zawsze położyć wcześnie spać.