Proszę o poprawienie

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, tym razem proszę o sprawdzenie podpisu do wykresu:)
Z góry dziękuję,
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia:)

Diese Angaben zeigen, dass die Studenten in Deutschland in den Volkshochschulen gern die Fremdsprachen lernen. Ich vermute, dass sie nicht die Schulzeit ausgenutzt haben um ihre Sprachkenntnise zu verbessern. Das ist der Grund, warum die Schüler in Sprachkursen gern teilnehmen.
dosłowne tłumaczenie na polski twojego tekstu :

Te dane (informacje) pokazują, że studenci w niemczech w szkołach powszechnych uczą się chętnie jęz. obcych. Przypuszczam, że oni nie wykorzystują czasu szkolnego (nauki) by swoje umiejętności językowe polepszyć. Do jest ta przyczyna, dlaczego uczniowie biorą udzial w kursach językowych.

mam pytanie : chodzi o to "nicht" die Schulzeit ausgenutzt haben - to nie ma sensu.
Chyba że : bez "nicht" Ich vermute, dass sie die schulzeit ausgenutzt haben um ihre Sprachkenntnisse zu verbessern.

ciao - ale po zatym dobrze tylko ten kawałek nie ma sensu dla mnie.
dzięki za pomoc:)) a w tym zdaniu miałam na myśli, że kiedyś w szkole nie wykorzystali czasu (i nie uczyli się języków) więc teraz nadrabiają zaległości i chętnie się uczą.
aha to może tak:
Diese Angaben zeigen, dass die Studenten in Deutschland in den Volksschulen gern die Fremdsprachen lernen. Ich vermute, deshalb weil sie früher als Gymnasialisten das Fremdsprachenunterricht nicht so ernst genommen hatten. Und das ist vielleicht der Grund, warum die Studenten jetzt in den Sprachkursen teilnehmen um die Versäumnisse nachzuholen.

tłumacenie.

te dane pokazują, że studenci w niemczech w szk.powsz. chętnie uczą się obcych języków. Przypuszczam (albo możesz napisać - jestem pewna Ich bin sicher, albo vielleicht , deshalb - może dlatego, że) , dlatego, że jako gimnazjaliści, nie brali na serio nauki jęz. obcych. I to jest ta przyczyna, może dlaczego studenci teraz biorą udział w kursach mowy (obcej) by nadrobić zaległości.

Diese Angaben zeigen, dass die Studenten in Deutschland in den Volkshochschulen gern die Fremdsprachen lernen. Ich vermute, dass sie nicht die Schulzeit ausgenutzt haben um ihre Sprachkenntnise zu verbessern. Das ist der Grund, warum die Schüler in Sprachkursen gern teilnehmen.

cio - affictor.
Diese Angaben zeigen, dass die Studenten in Deutschland in den Volkshochschulen gern Fremdsprachen lernen. Ich vermute, dass sie die Schulzeit unzureichend genutzt haben, um ihre Sprachkenntnisse zu verbessern. Das ist der Grund, warum die Schüler gern an den Sprachkursen teilnehmen.

affictors Übersetzung ist fehlerhaft.

- Volkshochschule ungleich szkoła powszechna
jeszcze raz dziękuję za pomoc i zaangażowanie:)
Pozdrawiam
sN
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Życie, praca, nauka

»

Brak wkładu własnego