prosze o spr. pilne

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o spr. i poprawę. Praca na temat ulubionych filmów i gwiazdy filmowej.

(Nie wiem jak po niemiecku są "galerianki")

Ich habe meinen Lieblings Filmstar nicht. Ich glaube, dass ihre Talent von einem Film, in dem sie spielen ab hängt. Der Film "der Junge in dem gestreiften Pyjama" er ist meiner Meinung nach sehr gut. Er stellt das Leben der Menschen während des II Weltkrieges dar sowie die Tragödien, die ein Krieg bewirkt hat. Der Horrorfilm zeigt eine "Unruhen", dass "Neugier ist der erste Schritt zur Hölle". Er spricht über einen Jungen, der seinen Nachbarn heimlich beobachten. Er hat entblößt fürchterlich die Geheimnisse. Der "Effekt des Schmetterlings" fabelt über die paranormalen Phänomene. Der Film hat drei Teile. Die Helden, sie können auf ihre Vergangenheit eingehen. Sie ändern Erinnerungen. Leider kein hat die gewartete Folge das immer... Die "Zeitmaschine" zeigt an, was können führen die unerfüllte Liebe und die Trauer nach dem Verlust der geliebt Person. "Galerianki" - der Film, nach dem "wp.pl" schreibt, dass Polen sich rechtfertigt. Die Teenagerprobleme treten lediglich nicht in Polen heraus. Der Film amüsiert auf den ersten Blick. Nach dem tieferen Überdenken fällt aber er auf. Ich ermuntere zu dem Betrachten:)

Nie mam swojej ulubionej gwiazdy filmowej. Uważam, że ich talent zależy od filmu, w którym grają. Film "Chłopiec w
pasiastej piżamie" jest bardzo dobry według mnie. Ukazuje on życie ludzi podczas II wojny światowej oraz tragedie, które spowodowała
wojna. Horror "Niepokój" pokazuje, że "ciekawość to pierwszy stopień do piekła". Mówi o chłopaku, który podglądał swojego sąsiada.
Odkrył straszliwą tajemnice.
"Efekt motyla" opowiada o zjawiskach paranormalnych. Film ma trzy części. Bohaterowie, mogą wpływać na swoją przeszłość. Zmieniają wspomnienia.
Niestety nie zawsze ma to oczekiwany skutek...
"Wehikuł czasu" pokazuje, do czego może doprowadzić niespełniona miłość i smutek po stracie ukochanej osoby.
"Galerianki"- film, po którym "wp.pl" pisze, że Polska rozgrzesza się. Problemy nastolatków nie występują tylko w Polsce. Film na pierwszy rzut oka śmieszy.
Po głębszym przemyśleniu jednak zastanawia.
Zachęcam do obejrzenia :)
prosze o pomoc

« 

Brak wkładu własnego

 »

Życie, praca, nauka