Prosiłbym o sprawdzenie tego.
email:
Cześć Patrycja,
przepraszam, że tak długo nie pisałem. Miałem dużo spraw na głowie. Wyjechałem na wakacje do Turcji z przyjaciółką. Codziennie rano chodziliśmy na plażę i pływaliśmy. Dwa razy byliśmy na rejsie statkiem. W Turcji były niesamowite widoki i piękny krajobraz. Jestem bardzo szczęsliwy i zadowolony z moich wakacji.
A ty jak spędziłaś swoje wakacje? Mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy i porozmawiamy.
Hallo Patrycja
ich entschuldige mich, dass ich habe so lang nicht geschrieben. Ich hatte den einen Kopf voll Sachen. Ich bin auf den Ferien in die Türkei mit der Freundin ausgefahren. Wir täglich morgens gingen auf dem Strand und schwammen. Wir zwei Male waren auf der Seereise ein Schiff. Waren in der Türkei unheimliche Aussichten und schöne Landschaft. Ich bin sehr glücklich und froh aus mein Ferien.
Und du wie du verbrachtest sein Ferien? Ich habe eine Hoffnung, dass wir nicht lange werden sehen und unterhalten wir werden uns.
Ogłoszenie:
Zagubiony !!
Czarny plecak z białym napisem Diverse. Plecak miał cztery kieszonki. Zagubiony dnia 3 marca bieżącego roku na dworcu kolejowym około godziny 15:30. W środku znajdował się telefon, odtwarzacz mp3, dokumenty oraz książki. Znalazca otrzyma nagrodę. Proszę kontakt na numer 987 654 321, Artur
Verlorenem !!
Schwarzer Rucksack mit dem weißen Aufschrift Diverse. Der Rucksack hatte vier Täschchen. Verlorener eines Tages 3 Märzes des laufenden Jahrs auf dem Bahnhof gegen um 15:30 Uhr. In diesem Rucksack war ein Telefon, MP3-Player, Dokumente und Buchs. Ein Finder wird eine Belohnung bekommen. Ich bitte uber Kontakt auf 987 654 321 Nummer,
Artur