Zapewne wszystko jest bez ładu i składu bo bardzo kiepsko idzie mi niemiecki :( :
Bardzo trudno jest określić ideał mężczyzny, ponieważ każda kobieta ma swój własny ideał. W każdym miejscu na ziemi żyją mężczyźni, którzy bardzo różnią się od siebie.
Przystojnego chłopaka poznałam w wakacje , kiedy byłam u koleżanki. Był to jej brat. Siedziałyśmy w pokoju a on wrócił z pracy. Nie widziałam go wcześniej mimo że koleżankę znam od sześciu lat.
Jest bardzo wysokim , przystojnym brunetem o ciemnych oczach. Wtedy był ubrany w spodnie jeansowe i czarną koszulkę. Uśmiechnął się, porozmawiał z nami i poszedł zjeść obiad.
Od tego czasu mam nie tylko wspaniałą przyjaciółkę ale także inteligentnego przystojnego przyjaciela.
Es ist sehr schwierig, den idealen Mann zu bestimmen, denn jede Frau hat ihre eigene Ideal. In jedem Ort auf der Erde leben Männer, die sehr verschieden voneinander sind.
Ich traf ein hübscher Junge in den Ferien, wenn ich bei der Freundin war. Es war ihr Bruder. Wir saßen in dem Zimmer und kehrte von der Arbeit. Ich habe es nicht vor, obwohl ich weiß, ein Kollege von sechs Jahren nicht gesehen.
Er ist sehr groß, hübsch dunkelhaarige mit dunklen Augen. Dann wurde er in Jeans und schwarzem T-Shirt bekleidet. Er lächelte, sprach mit uns und ging zu Mittag essen.
Seitdem habe ich nicht nur ein guter Freund, sondern auch eine intelligente hübsche Freundin.
--
2.
Bardzo trudno jest określić ideał kobiety, ponieważ każdy mężczyzna ma swój własny ideał. W każdym miejscu na ziemi żyją kobiety, które bardzo różnią się od siebie.
Piękną dziewczynę poznałam w wakacje , kiedy byłam u koleżanki. Była to jej siostra. Siedziałyśmy w pokoju a ona wrócił z pracy. Nie widziałam jej wcześniej mimo że koleżankę znam od sześciu lat.
Jest bardzo wysoką , piękną blondynką o ciemnych oczach. Wtedy była ubrana w spodnie jeansowe i czarną koszulkę. Uśmiechnęła się do nas, porozmawiała z nami i poszła zjeść obiad.
Od tego czasu mam nie tylko wspaniałą przyjaciółkę ale także jej siostrę która wiem,że zawsze mnie zrozumie.
Ist sehr schwierig, die ideale Frau zu bestimmen, weil jeder Mensch hat sein eigenes Ideal. In jedem Ort auf der Erde leben Frauen, die sehr verschieden voneinander sind.
Schöne Mädchen traf ich in den Ferien, wenn ich bei der Freundin war. Dies war ihre Schwester. Wir saßen im Zimmer und kehrte von der Arbeit. Ich habe es nicht vor, obwohl ich weiß, ein Kollege von sechs Jahren nicht gesehen.
Er ist sehr groß, schöne blonde mit dunklen Augen. Dann war sie in Jeans und schwarzem T-Shirt bekleidet. Sie lächelte uns an, sprechen Sie uns an und ging zum Abendessen zu essen.
Seitdem habe ich nicht nur ein guter Freund, sondern auch ihre Schwester, die ich kenne ich immer mich verstehen.