zdanie-proszę o sprawdzenie, dziękuję

Temat przeniesiony do archwium.
studiuję na uniwersytecie w berlinie. jestem zainteresowana wynajmem mieszkania. chciałabym się dowiedzieć, ile zajmuje droga na uczelnię i czy są dobre połączenia autobusowe. interesuje mnie także, jak duże są pokoje i czy możesz mieszkać ze swoim kotem. chciałabym również wiedzieć, czy podana kwota zawiera opłaty, a jeśli nie, co należy opłacać dodatkowo.

Ich studiere an der Universität in Berlin. Ich bin an der Wochnung interessiert. Ich will mich erkundigen, ob es weit von der Universität entfernt ist. Ist es verkehrsgünstig gelegen? Wie der Busanschluss ist? Ich möchte gerne wissen, wie groß die Zimmer sind und ob, ich mit meiner Katze wohnen kann.Mich würde auch interessieren, ob die Miete die Nebenkosten enthaltet. Wie hoch sind die Nebenkosten?

ostatniego zdania nie za bardzo umiem przetłumaczyć, będę wdzięczna za pomoc :) pozdrawiam.
bardzo proszę o pomoc :( to pilne
Ich studiere an der Universität in Berlin. Ich bin an der Wochnung interessiert. Ich will mich erkundigen, ob es weit von der Universität entfernt ist. Ist es verkehrsgünstig gelegen? Wie der Busanschluss ist? Ich möchte gerne wissen, wie groß die Zimmer sind und ob, ich mit meiner Katze wohnen kann. Mich würde auch interessieren, ob die Miete die Nebenkosten enthaltet. Wie hoch sind die Nebenkosten?
Pilnie poddałem na tłusto błędne miejsca, bo reszta jest sehr angenehm.

« 

Pomoc językowa

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie