List motywacyjny

Temat przeniesiony do archwium.
Sehr geehrte Damen und Herren,
Ich bin Umweltingenieur Ingenieurin. Ich studiere das Master-Studium an der Westpommersche Technische Universität in Stettin, für die Bauen und Architektur Fakultät. Im März werde ich eine Magisterarbeit verteidige und Studium absolviere. Ich interessiere mich für die sanitären Einrichtungen, deshalb habe ich Spezialisierung auf die Heiztechnik und die Klimatisierung ausgewählt und zum diesem Thema schreibe ich meine Diplomarbeit.
Ich mochte in Zukunft den Dienst mit meinem Studium und dem Interesse binden, deshalb mochte ich mich um die Stelle als Helfer den Sanitär-Entwerfer oder Praktikantin bewerbe. Die Stelle ist für mich von großem Interesse, weil es eine riesige Chance auf eine Arbeit in internationaler Firma, eine Entwicklung, ein Lernen einem Sprach und Erfahrung sammeln würde.
Zwar kann ich eine wenig Erfahrung im Sanitär-Projekte vorweisen, dafür bin ich sehr motiviert zu schwer Arbeit, auch ich verfüge über gute Kenntnisse in AutoCAD, SolidWorks und PC. Ich denke, dass ich über die geeignete Kombination aus analytischen Fähigkeiten und hohe soziale Kompetenz verfüge. Ich besitze solide Grundkenntnisse in Deutsch und Englisch.
Ich sehe diese Position als willkommene Herausforderung, auf die ich mich freue. Vielen Dank für Ihr Interesse. Anbei erhalten Sie meinen Lebenslauf.
Mit freundlichen Grüßen,
XYZ
Anlagen: Lebenslauf

Dzięki.
Jetzt komm, nie żartuj sobie z nas.
Najpierw po polsku, proszę.
XYZ
btw. jeśli pisałeś od razu po niemiecku, to teraz przetłumacz na polski, proszę.
edytowany przez irkamozna: 25 wrz 2012
Przepraszam.

Jestem inżynierem inżynierii środowiska. Studiuję na studiach magisterskich na zachodniopomorskim uniwersytecie technologicznym w Szczecinie na wydziale budownictwa i architektury. W marcu będę bronił pracy magisterskiej oraz ukończę studia. Interesująca mnie instalacje sanitarne, dlatego wybrałem specjalność: ogrzewnictwo i Klimatyzacja, w tym temacie piszę także prace magisterska.
W przyszłości chciałbym prace zawodowa związać z moimi studiami oraz zainteresowaniami, dlatego pragnę się ubiegać o stanowisko pomocnika projektanta instalacji sanitarnych lub praktykanta. Jestem szczególnie zainteresowany pracą na tym stanowisku, ponieważ byłaby ona dużą szansa na prace w międzynarodowej firmie, rozwój, naukę języka oraz zbieranie doświadczenia.
Wprawdzie mam małe doświadczenie w projektowaniu instalacji sanitarnych,jednak jestem bardzo zmotywowany do ciężkiej pracy, a także osiągnąłem dobra znajomość programów Autocad, Solidworks i programów komputerowych. Sądzę, iż posiadam wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wysokie zdolności interpersonalne. W stopniu komunikatywnym posługuję się językiem niemiecki i angielskim.
Zadania na tym stanowisku postrzegam jako nowe wyzwanie, które umożliwi mi profesjonalny rozwój. Dziękuję za poświęcony przez Państwa czas. Załączam cv.
Za 20 zł tłumacz to zrobi