Witam prosze o sprawdzenie i poprawe tego tekstu z gory dziekuje
W tym roku byłem na urlopie nad morzem,gdzie zwiedzałem miasto i zabytki.Dla tego lubię właśnie lato bo można wyjechać na wakacje gdzieś w góry lub nad morze,jezioro.Ja po zwiedzaniu miasta chodziłem na spacery grałem w piłkę,siatkówkę i jezdziłem na rowerze po parku.Najbardziej lubię lato bo można się opalać i z rodziną miło spędzić czas.Pora roku którą nie lubię jest zima i jesień bo w zimie pada śnieg są niskie temperatury i trzeba się grubo ubierać a jesienią jest pochmurno,szaro i pada deszcz.
Dieses Jahr war ich im Urlaub am Meer, wo sie die Stadt und Sehenswürdigkeiten besucht.Dafür mag ich gerade Sommer, weil Sie irgendwo in den Bergen oder am Meer, See in Urlaub gehen können.Ich war erforschen, die Stadt, die ich verwendet, um spazieren zu gehen, ich spielte Fußball, Volleyball und Jezdziłem auf dem Rad im Park.Die meisten ich mag Sommer, weil Sie sich sonnen und Zeit mit seiner Familie genießen.Die Jahreszeit, die Sie nicht mögen ist Winter und Herbst, da im Winter schneit es sind niedrige Temperaturen und Sie haben gut zu kleiden und im Herbst ist, bedeckt, grau und es regnete.