Sprawdzenie maila

Temat przeniesiony do archwium.
Sehr geehrte Damen und Herren,

Sind irgendwetche Doppelzimmer frei ? Ich möchte Zimmer mit Kabel-TV, Balkon und Bad. Ich würde gern ein Zimmer für drei Nächte /10.02-13.02/ buchen. Ich möchte Sie fragen, ob Frühstück inklusive, haben Sie eine frei Prkplatz und sind haustiere elaubt ?
Wieviel kostet es ?

Bitte antworten Sie uns umgehend.
Mit freundlichen Grüßen.

Z góry dziękuje za pomoc.
Nie jest dobrze, nawet w rozumowaniu. Piszesz Chcę pokój, dwuosobowy, rezerwować, itd. a na koncu wyskakujesz z pytaniem.. czy parking i czy śniadanie wliczone w cenę. Coś tu nie gra. Bo to jest na dwa odzielne mail-e.
Mógłbyś napisać po angielsku. Niemiec zapewne nawet z translatora zrozumie.
Mogę liczyć na poprawienie mojego maila ? bardzo mi na tym zależy.
Sehr geehrte Damen und Herren,

Sind bei Ihnen irgendwelche Doppelzimmer frei ? Ich möchte ein Zimmer mit Kabel-TV, Balkon und Bad haben. Ich würde gern ein Zimmer für drei Nächte /10.02-13.02/ buchen. Ich möchte Sie fragen, ob das Frühstück im Preis inbegriffen ist, ob Sie einen Parkplatz zur Verfügung stellen und ob Sie den Aufenthalt mit Haustieren zulassen?
Wieviel kostet es?

Bitte antworten Sie uns umgehend.
Mit freundlichen Grüßen.
Jeszcze raz dziękuje
agusia, a teraz będziesz sprawdzana na spamanin.pl, bo coś twoja pomoc jest letko podejrzana.
Life is brutal...
To żadna nowość, że pomoc to dla ciebie podejrzana sprawa, niuniuś. A ja będę robiła co będę chciała i na co będę humor miała, a ty możesz sobie paluszkiem w buciku pokiwać, skarbeńku :*
edytowany przez aga483: 03 sty 2015
Ordnung muss sein!
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa

 »

Życie, praca, nauka