Bardzo prosze o sprawdzenie listu ;)

Temat przeniesiony do archwium.
Znajdzie sie ktoś, kto sprawdzi mi ten list?? Będę bardzo wdzięczna. Z góry dziękuję:-)))
To może najpierw po polsku:
Moim głównym zainteresowaniem jest pływanie. Interesuję się nim od zawsze. Już jako mała dziewczynka udawałam w wannie, że pływam. Z biegiem czasu pogłębiałam swoje zainteresowanie. Pływałam gdzie tylko się dało, na basenach, w jeziorach. Już w 4 klasie szkoły podstawowej zdobyłam kartę pływacką. Treningi zajmują mi większość czasu, więc z przyjaciółmi spotykam się wieczormai.
Aby dobrze pływać nie trzeba mieć szczególnych umiejętności. Wystarczy tylko jak jest się osobą dobrze wysportowaną. Nie należy też bać się przebywania w wodzie na dużych głębokościach.
Pływanie niesie za sobą wiele zalet. Sport ten jest uznawany za najzdrowszy ze wszystkich sportów, ponieważ modeluje sylwetkę, odpręża, odchudza, a także zwiększa wydolność serca i płuc. Może go uprawiać każdy, bez względu na wiek i kondycję. Jest tylko jeden podstawowy warunek - należy naprawdę pływać, a nie pluskać się w wodzie.
Jednym słowem pływanie poprawia ogólną sprawność fizyczną. W dziedzinie tej odniosłam już dużo sukcesów. Zdobyłam kilka medali. Największym osiągnięciem było I miejsce w sztafecie żeńskiej na dystansie 200m stylem dowolnym. Najbardziej lubię pływać delfinem i żabką. Pływanie wymaga dużo siły i woli walki, ale daje dużo satysfakcji.
Z pływaniem wiążą się również pewne trudności. Należy uważać na urazy kręgosłupa przy skokach do wody. Można także dostać chorób skóry i zaplaenia spojówek. Przed rozpoczęciem pływania konieczna jest rozgrzewka, aby zmniejszyć ryzyko skurczu mięśni.

No a teraz po niemiecku (tzn. po moim przetłumaczeniu;/):
Das Schwimmen ist mein Interesse. Ich interessiere mich bevor von immer. Ich simulierte schon als die Kleine das Mädchen in der Badewanne, dass ich schwimme. Mit baggerte ich Lauf die Zeit mein Interesse aus . Ich schwamm wo gab es nur, auf Becken, in den Seen. Ich platzierte schon in 4 Klasse die Elementarschule Schwimmkarte. Die Trainings besetzen mir die Mehrheit der Zeit, also ich mich mit den Freunden die Abende treffe.
Damit gut zu schwimmen es soll nicht die einzige Kenntnis haben. Er reicht nur aus wie ist die gut drahtige Person. Es soll auch nicht die Angst das Aufhalten in dem Wasser auf den groß Tiefen haben.
Das Schwimmen trägt hinter sich viele Vorzüge nach. Dieser Sport wird anerkannt hinter gesundster mit aller Sporten, weil er entspannt, abmodelt die Silhouette und die Leistung des Herzens und der Lungen vergrößert sich auch. Zu ausüben vielleicht ihn jeder, ohne die Rücksicht auf dem Jahrhundert und die Kondition. Nur ein fundamentaler die Bedingung ist - gehören wirklich zu schwimmen, und zu planschen in dem Wasser nicht.
Ein Wort verbessert das Schwimmen allgemeine Leistungsfähigkeit physische. Ich siegte in diesem Sachbereich die schon viel Erfolge. Ich platzierte einige Medaillen. Es war die größte Leistung Und der Platz in der weiblichen Stafette auf dem Abstand 200m der mit fakultativen Stil. Ich mag am meisten schwimmen die Delfin und mit dem Frosch. Das Schwimmen bedarf die viel Kraft und des Willens des Kampfs, aber er gibt die viel Genugtuung.
Gewiss Schwierigkeiten legen mit dem Schwimmen auch fest. Es soll aufpassen auf die Verletzungen der Wirbelsäule an den Sprüngen in das Wasser. Kann auch zu bekommen die Dermatose und des Anfeuern der Bindehaüte. Vor dem Beginnen des Schwimmen notwendige ist Aufwärmung, um die Gefahr der Zusammenziehung Fleisch zu beschränken.
Wiem, że jest tego troche dużo, ale bardzo zalezy mi na tym, aby ktoś to sprawdził, bo ucze sie niemieckiego drugi rok i na pewno są tam błędy...

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie