o sp[rawdzenie prosze;)

Temat przeniesiony do archwium.
mam napisać to:...:(

jesteś na poruszona listem, który otrzymałaś od Twojej koleżanki z Kolonii. Wynika z niego, że ona nie dba zupełnie o swoje zdrowie i wygląd. Napisz do niej list, w którym:
-wyrazisz zaniepokojenie jej trybem życia i zachęcisz ją do zmian
-udzielasz wskazówek dotyczących zdrowego trybu życia i wskażesz czynniki niesprzyjające
-poinfoormujesz o znaczeniu aktywności fizycznej i zaproponujesz jej uprawianie jakiejś dyscypliny sportowej
-opiszesz, jak ty dbasz o swoje zdrowie i o swój wygląd

to udało mi się stworzyć:
Liebe Eva,
ich viele kränke dain die Lebensweise. Du esst schlecht und nein treibst Sport.
Eva fertige Gerichtesind ungesund. Essen aus Dosen ist oft nicht frischt. Du bist die Abhängiegkeit von Zigareten und von Koffein. Eva zerstörst dein Lebens. Du musst dass ändern. Du sollst Gesund leben. Du anfangst sich sorgen. Du musst die Ernährung umstellen. Du vermeidst feet Essen. Viel feet ist gesundheitsschädigend. Das Essen soll nicht zu feet sein. Du sollst vitaminreiche Produkte essen z. B. Milchprodukte, viel Obst und Gemüse und Vorkornprodukte. Du hörst rauchen aüf und du meidst Alkohol. Geistige Entspannung ist auch wichtig. Du sollst treiben Sport. Treiben Sport verbessern der Humor, addieren das Kragt. Du sollst fahrst Fahrrad und scwinmmen.
du verrbesserst dein das Form. Du nehmst mit mich. Ich komme zu das Kraftwerk und der Schimmbassin. Ich Gesund leben und ich habe viele Kraft. Du arbeitest über sich...
Dein Kasia
bardzo porsze o sprawdzenie mile widziane wszytskie ulepszenia jesli wpadnie wam jakies jeszcze zdanko bardzo bym prosila..:)

« 

Brak wkładu własnego

 »

Pomoc językowa