W mojej szkole są bardzo fajne przedmioty: Wychowanie fizyczne, Pływanie, Aerobik, Sztuka, Muzyka , Niemiecki, Farancuzki, Angielski,Polski, Matematyka, Fizyka, Chemia, Gerografia i Biologia. Nie ma historii, bo nikt nie lubi takiego nudnego przedmiotu :P /\
/\ In meine Schule sind sekr cool Fach: Leibeserziehung, Schwimmen, Aerobik, Kunst, Musik, Deutsch,Französisch,Englisch, Polnisch(oder die polonische Sprache?), Mathematik, Physik, Chemie, Geographie und Biologie. Hier hat keine Geschichte, denn niemand solcher langweilig Fach nicht mag
W mojej wymarzonej szkole powinno być kółko zainteresowań '' Teatr'', ponieważ zajmuje się przedstawieniami. W tym kółku można samemu robić kostiumy i sporządzać maski z gipsu./\
/\ In der Traumschule sollen der Arbeitsgemeinschaft ''Astronomie''sein. Dort beschäftigen sie sich Vorführungen. In dieser AG kann man selber Kostüme machen und Masken aus Gips anfertiegen.
Powinno być też kółko zainteresowań '' Astronomia'' . W kole zainteresowań'' Astronomia'' mogą obserwować Słońce, planety i gwiazdy. Mogą dyskutować o proawdopodobieństwie nadejscia końca swiata. To bardzo interesujące./
/\Sollen auch der AG''Astronomie'' sein. In dieser AG '' Astronomie '' beobachten man Sonne, Planeten und Sterne. Man diskutiert auch über ihre Auswirkungen auf das Leben der Ende. Das ist sehr interessante.
Chciałabym również brać udział w kółku zainteresowań '' Taniec'', ponieważ lubię tańczyć i często wymyślam kroki (taneczne). Uważam,że kółko zainteresowań '' taniec'' pomoże mi w moim tańczeniu./\
/\Ich möchte an der AG '' Tanzen'' teilnehmen, weil ich tanzen tag und ich manchamal (Tritt erdenken?). Ich finde, dass AG '' Tanzen'' hilft mir in meine Tanze.
inaczej nie umiem... pełno blędów ;/