Proszę bardzo o sprawdzenie WYPRACOWANIA

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o sprawdzenie przetłumaczonego tekstu bo jak znajac moje mo0zliwosci dużo w nim jest bledów:(:(

Stosunki u mnie w rodzinie są bardzo przyjazne. Moje rodzina liczy 5 osób. Mieszkam razem z rodzicami młodszą siostrą i bratem. Mama pracuje w urzędzie i ma dziennie dużo pracy. Tata ma własną firmę budowlana, buduje domy remontuje mieszkania. Dużo czasu spędza poza domem szczególnie w lato. Siostra chodzi do 3 klasy gimnazjum, dobrze się uczy i lubi grać w koszykówkę. Brat chodzi do klasy 2 gimnazjum lubię grać w piłkę nożną i grać w gry komputerowe. Je chętnie wyjeżdżam z moją rodziną na wakacje i zwiedzam ciekawe miejsca. Wszyscy w rodzinie się kochają pomagają sobie nawzajem. Jeśli ktoś z nas ma problem to wszyscy w rodzinie starają się pomóc. Bardzo rzadko się kłócimy i bardzo się z tego cieszę. Jestem zadowolony z stosunków jakie panują w mojej rodzinie.

Verhältnisse sind bei mir in der Familie sehr freundschaftlich. Meine Familie zählt 5 Personen. Ich gemeinsam wohne mit den Erzeugern einen jüngere Schwester und Bruder. Ein Mama arbeitet in dem Amt und hat täglich viel Arbeit. Er ein Papa hat eine eigene Firma Bau, er baut Häuser repariert eine Wohnung. Viel Zeit verbringt außer des Hauses namentlich in dem Sommer. Eine Schwester geht in 3 Klasse das Gymnasium, er gut lernt und mag zu spielen in dem Basketball. Ein Bruder geht in die Klasse 2 Gymnasium ich mag zu spielen in dem Fuß Ball und zu spielen in dem Computerspiel. Ich es gern fahre mit meiner Familie auf den Ferien aus und besichtige neugierige Plätze. Aller lieben in der Familie er hilft sich einander. Wenn jemand hat aus uns ein Problem das aller in der Familie er bemüht sich zu helfen. Wir sehr selten streiten uns und sehr się ich erfreue daraus. Ich bin froh aus den Verhältnissen welches er herrscht in meiner Familie.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie