Dobry wieczór fakty belin
W dzisiejszych faktach:
1katastrofa budowlana w Monachium
2Masakra a Hamburgu- sześć ofiar śmiertelnych
3Najpopularniejszt film w niemczech- matrix
4udana akcja policji:dilerzy narkotyków schwytani
5koncert tokio hotel w berlinie bilety sprzedane
6Mistrzostwa świata w piłce ręcznej- niemcy mistrzami świata
1:Dziś o godzinie 4.00 rano zawalił się stary budynek mieszkalny na szczęście nikt nie ucierpiał, budynek był opuszczony
Kobieta: jestem sobie na spacerze z psem a tu nagle budynek się wali. Zadzwoniłam szybko po straż pożarną bo myłałam że mogą tam miszkać bezdomni
Facet: Tak wszyscy wiedzieli że budynek się wali ale nikt nic z tym nie robił
2 Sześć ciał zastrzelonych osób:3 mężczyzn i trzech kobiet znaleziono w poniedziałek w chińskiej restauracji w Sittensen informuje policjia.
Policja zidentyfikowała dwie ofiary masakry: właściciela lokalu 32 letniego Chińczyka z Honkongu oraz jego 32 letnią żonę. Śódma osoba zmarła dziś w nocy w szpitalu. Masakrę przeżyła dwuletnia dziewczynka. Restauracja %u201ELin Yue%u201D znajduje się w centrum liczącego 5000 miszkańców miasteczka. Jest jedynym azjatyckim lokalem w Sittensem. Chwileczkę właśnie dotarły do mnie nowe informacje. Policja zatrzymała dwóch wietnamczyków. Mężczyżni w wieku 29 i 31 lat przebywają w areszcie.Motyw zbrodni nadal jest nieznany. Zdaniem mediów masakra jest skutkiem wywalizacji grup przestępczych. Wietnamczyków zatrzymano podczas kontroli drogowej. Mieli przy sobie biały proszek
--------------------------------------------------------------------------------
Guten Abend, Nachrichten, Berlin
In heutige Nachrichten:
1. Eine Baukatastrophe in Monachium
2. Ein Gemetzel in Hamburg - sechs tote Opfer
3. Am populärsten Film in Deutschland - Matrix
4. gelungene Aktion die Polizei - Drogenhändler erwischt
5.Die Tickets fur das Konzert Tokio Hotel in Berlin sind schon verkauft worden
6. Weltmeisterschaften - Deutschen sind Meister der Welt
1.
Heute um 4 Uhr hat ein alte Gebäude eingefallen. Glücklicherweise hat niemand gelitten. Das Gebäude war verlassen.
Eine Frau: Ich bin auf einem Spaziergang... und plötzlich stürzt das Bau ein. Ich habe den Feuerwehr schnell angerufen, weil ich gedacht habe, dass dort die Obdachlosen wohnen können.
Ein Mann: Ja, Alle wusste, dass das Gebäude ein stürzt, aber niemand macht nichts.
2.
Sechs Körper angeschossene Personen (drei Männer und 3 Frauen) hat man am Montag in chinesischen Restaurant in Sittensen gefunden - der Polizist informiert.
Der Polizist hat zwei Opfer den Gemetzel identifiziert: den Chinese mit 20 Jahren, der dem Besitzer das Lokal war und seine Frau. Sechste Person ist heute Nacht in die Krankenhaus gestorben. Den Gemetzel hat eine Mädchen erlebt. Das Restaurant befindet sich im Zentrum die Kleinstadt, die 5000 Bewohner zählt. Es ist einem alleinige asiatische Lokal in Sittensem. Weilchen... ausgerechnet ist zu mir neue Informationen gelangt. Der Polizist hat zwei Vietnamesen gestoppt. Die Männer verweilen in der Haft. Ein Motiv das Verbrechen ist weiterhin unerfindlich. Nach Massenmedien der Gemetzel ist der Konsequenz die Konkurrenz