Czy móglby ktoś chętny poprawić błędy w tej pracy? Bo wiem że są, niestety ;(
Trzy panie: Charlote, Barbara i Kathania z okazji 60-urodzin swojego ojca postanowiły zrobić mu prezent i ufundowały lot balonem.
Ojciec bardzo się ucieszył z tej niespodzianki i napisał e-maila do córek w którym opisal przelot balonem i podziękował za prezent.
Pisał ze jego przelot był prawdziwym szczęściem dla niego, pogoda była wyśmienita, wspaniałe widoki. Lądowanie było trzymające w napięciu, ale wszsytko dobrze się skończyło. Dodał, że ma nadzieje, że następnym razem córki przelecą się z nim balonem.
Myślę, że będą chętne, aby to zrobić, bo mają dużo pieniędzy i stać ich na taki luksus oraz może być to ich najciekawsza przygoda w życiu, którą spędzą w najbliższym czasie.
Eines Tages 3 Frauen: Charlote, Barbara und Kathania aus Anlaβ 60 Geburstah ihre Papa und als Geschenk Sie haben im Ballonfahrt gegeben.
Papa sich freuen aus Uberraschung und er hat e-mail geschrieben in dem beschreibet Ballonfahrt und er hat mit Uberraschung herzlichen.
Er hat geschreiben, dass Ballonfahrt war das ware Gluck: Das Wetter war herrliche, die tolle Aussicht, das Landen war spannend, aber es ist alles gute gegangen. Er hoffentlich bald, dass wieder mal die Tochten Ballonfahrt mit ihr zusammen.
Ich glaube, dass Sie gern (..?), denn Sie haben viel Geld, und Sie kann sich das leisten dass Ein Luxus und die Ballonfahrt und kann sein Ihr interessante das Abenteuer in Leben, welche verbringen aus nächste Zeit.