Rozmowy - spr

Temat przeniesiony do archwium.
Prosze o sprawdzenie reakcji.

1.Zapytaj jak zamierza spędzić wakacje, czy zechciałby odwiedzić ciebie, powiec mu o ostatnich sukcesach w szkole.
Wo wirst du in den Ferien fahren?
Möchtest du mich besuchen?
Ich habe die Erfolg in die Schule. Ich bekomme die guten Noten. Ich werde das rote Band haben. ? (Będę miał czerwony pasek) ?

2.Opowiedz kto spowodował wypadek, kto udzielał pomocy poszkodowanym, jakie były twoje odczucia.
Diesen Mann verursacht den Autounfall. Die Leuten helfen den Geschädigten. Der unfall ist schrecklich gewesen. Ich fühle mich schlecht.

3.Jedziesz "na gapę". Wyjaśnij kontrolerowi dlaczego jedziesz bez biletu, przekonaj go aby darował ci kare, obiecaj że to sie nigdy niepowtórzy
Ich bin ohne die Fahrkarte gefahren. Ich vergesse ihn heute zu kaufen.
Ich bin den arme Student. Ich verdiene wenig Geld.
Ich verspreche, dass das nie wiederholt.

Jeszcze potem kilka prac jak tylko napisz ;)
Dzięki z góry.
Wo verbringst du die Ferien.
Ich habe Erfolg in der Schule, bekomme nur die guten Noten.
Ich bekomme ein Zeugnis mit Auszeichnung.
2. Dieser Mann hat den Autounfall verursacht. Der Rettungsdienst half den Geschädigten. Der Unfall war schrecklich. Mir geht es schlecht.
3. Ich fahre ohne Fahrkarte, weil ich vergessen habe sie zu kaufen. Ich bin ein armer Student, der wenig geld verdient. Ich verspreche, dass dies nicht wieder vorkommt.
Gdyby sie komuś jeszcze chciało szybko to sprawdzić, był bym wdzięczny:

Zadanie 1.

Tekst www.imagic.pl/public/pview/34132/DSC00295.JPG
Odpowiedzi www.imagic.pl/public/pview/34133/DSC00296.JPG

Zadanie 2.

Tekst + Odpowiedzi www.imagic.pl/public/pview/34134/DSC00299.JPG www.imagic.pl/public/pview/34135/DSC00300.JPG

Zdjęcia robiłem komurką ale są dość czytelne.

Dziękuje
Bardzo prosze o sprawdzenie jeszcze tej ostatniej pracy.

Zadanie 1. Napisz list a w nim:
-zaproś kolege na swoje osiemnaste urodziny
-określ termin i miejsce