Bardzo prosze o sprawdzenie bledow : ) bylabym szczesliwa i baaaaaaaaaardzo wdzieczna : )
(bardzo mi zalezy bo jutro musze to oddac do szkoly )
Ich wohne in Gdańsk.Meine Whonung ist gering und habst ca. 50 qm.
Am left ist die Kuchen.Neben ist Wohnzimmer und neben ist das Bad.Am recht ist das Zimmer meiner Bruder.Neben ist mein bunte Zimmer.In die Kuchen, am recht, neben die Tur ist groB der Tish.Dafur stehst weiB Kuhlschrank. Gegen ist der Herd,die Miktowelle und wenige der Schrank. In der wohnzimmer, gegen die Tur ist die Sitzecke, neben ihr ist groB Schrank und das Bucherregal.Neben stehst das Klavier und Fernseher. Auf der Klavier stehst die Blumer und eine Lampe.In das Bad,nebendie Tur ist Badewanne, und an ihr ist die Toilette.Daneben ist das waschbecken un uber es hangen der Spiegel.Mein Zimmer ist gering und behiglich.Daneben ist das Fernster,an am recht ist der Schreibtisch,der Schrank und das Bucherregal. Am left stehst das Bett.Uber Bett hangen photo und das Bild.So sieht gerade mein Wohnung.
mniejwiecej probowalam to rpzetlumaczyc :
Po lewej stronie jest kuchnia. Obok miesci sie duzy pokoj.obok jest lazienka.Po prawej stronie jest pokoj mojego braa,a obok, jest mój pokój.
w kuchni po prawej stronie, obok drzwi jest duzy stol z czterema krzeslami.Za nim stoi lodowka.Naprzeciwko jest piekarnik, mikrofalowka i kilka szafek.
W duzym pokoj naprzeciko drzwi jest narozna kanapa.obok niej jest duza szafa, i polka na ksiazki.Naprzeciwko stoi pianino i telewizor.na pianinie stoja nuty.Na komodzie stoja kwiaty i lampa
W lazience naprzeciwko drzwi jest wanna,a obokniej kibelek xd, obok umywalka.nad nia wisi lustro.
Moj pokoj jest maly i przytulny.Naprzeciwko jest okno, a poprawej stronie burko, szafki, i półki. polewej stoi lozko.nad lozkiem wisza zdjecia.
bardzo lubie swoj dom.