pilnie potrzebuje tłumaczenia dwóch tekstów

Temat przeniesiony do archwium.
prosze was o przetłumaczenie , dwóch tekstów, z czym mam problem:( Potrzebuje tego pilnie bo musze je jeszcze wkuć ... DZIĘKUJE !

Moj pokój jest duzy i ma balkon. Po prawej stronie stoi fotel i szafa oraz regal z ksiazkami. W rogu sa dwie szafki z ubraniami .Przy oknie stoi biurko na ktorym znajdusie sie duzo zeszytow i ksiazek. Przy scianie jest duże łóżko. Na ścianach znajdujasie plakaty barcelony i legi . Mam rowniez specjalna szafke na puchary i medale oraz szaliki .

2 tekst:
Mój pokój jest mały. Dziele go z moją młodszą siostrą . Po lewej stronie stoi skrzynia z zabawkami mojej siostry i jej biurko , na biurku stoi akwarium . dalej mieści sie komoda na której stoi nie duży telewizor a na końcu moje biurko , przy którym spędzam dużo czasu . Na moim biurku stoi komputer . Na wprost jest okno które rozświetla cały pokój. Po prawej stronie stoi łóżko piętrowe , góra jest mojej siostry , a dół mój ... dalej stoi regał na książki i szafa . na podłodze leży niebieski dywan , a na suficie wisi żyrandol ... w moim pokoju wisi dużo plakatów postaci z filmów i ulubionych grup np: Avril Lavigne i Simple Plan. Na ścianach w moim pokoju jest dużo napisów i rysunków .
może spróbuj napisać sama ze słownikiem a potem sprawdzimy błedy.?;>
pierwszy tekst :

Mein Zimmer ist groß und er hat einen Balkon. Auf der rechten Seite stehen der Sessel und der Schrank sowie regal mit Büchern. In dem Horn sind die zwei Schränke mit Kleidungen. am Fenster steht ein Schreibtisch auf dem er sich viel wieder auffinden die Hefte und die Bücher. Bei der Wand ist das große Bett. An den Wänden wieder auffinden die Plakate des Barcelonas sich auf und legi. Ich habe auch Sonder den Schrank auf die Pokale und die Medaillen sowie die Schals.
2 tekst:

Mein Frieden ist klein. Dem Werk seiner mit meiner jüngere Schwester. Linker Hand steht ein Kasten mit den Spielzeugen meiner Schwester und ihr der Schreibtisch, auf dem Schreibtisch steht ein Aquarium. weit entfernt enthält er sie die Kommode auf der das kein große Heimkino steht und auf dem Ende mein Schreibtisch, bei dem ich viel verbringe der Zeit. Auf meinem Schreibtisch steht ein Computer. Gerade ist ein Fenster das das ganze Zimmer erhellt. Auf der rechten Seite steht ein Etagenbett, der Berg ist meiner Schwester, aber mein Erdloch... weit entfernt stehen das Bücherregal und der Schrank. auf dem FußBoden liegt der blaue Teppich, und auf der Decke hängt ein Kronleuchter... in meinem Zimmer hängt er viel der Plakate der Form aus den Filmen und den Lieblings Gruppen np: Avril Lavigne und Simple der Plan. An den Wänden ist er viel in meinem Zimmer die Aufschriften und die Zeichnungen.

Nie wiem czy dobrze ... :) Mam problemy z układaniem tekstów po niemiecku

Prosze was o sprawdzenie i jak bd trzeba poprawki

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Życie, praca, nauka